Jump to content

"The special Someone"


pl2530
 Share

Recommended Posts

Hej.

Har typ klarat 55-58%.

Uppdraget där man väljer att döda honom eller låter han gå.

Ingen ringer och det finns inga uppdragsikon på kartan förutom Assasinating missions.

Är storyn slut?

När du har gjort valet och skjutsat Roman till Brucie, så ska du vänta några timmar (ingame) så kommer Roman att ringa. Om inte annat; gå och spara så att tiden går frammåt 6 timmar, så skall du se att han ringer.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du har gjort valet och skjutsat Roman till Brucie, så ska du vänta några timmar (ingame) så kommer Roman att ringa. Om inte annat; gå och spara så att tiden går frammåt 6 timmar, så skall du se att han ringer.

Nej, alltså efter att man har skjutsat Roman till flygplatsen och dödat han som dödade Nikos vänner, då finns det inget att göra,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, alltså efter att man har skjutsat Roman till flygplatsen och dödat han som dödade Nikos vänner, då finns det inget att göra,

När du har gjort valet och skjutsat Roman till Brucie, så ska du vänta några timmar (ingame) så kommer Roman att ringa. Om inte annat; gå och spara så att tiden går frammåt 6 timmar, så skall du se att han ringer.

Du

skjuter eller går ifrån honom du ska "hämnas" på

. Sedan går du till ett fordon och åker därifrån, Roman säger att han vill ha skjuts till Brucie.

Eller minns jag fel? Det är iaf vad jag gjorde. <_<

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du

skjuter eller går ifrån honom du ska "hämnas" på

. Sedan går du till ett fordon och åker därifrån, Roman säger att han vill ha skjuts till Brucie.

Eller minns jag fel? Det är iaf vad jag gjorde. <_<

Skjutsade honom till Brucie, KLARADE uppdraget. Vad ska jag göra efter att ha klarat uppdraget? Finns absolut inget att göra! Man kan inte göra uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skjutsade honom till Brucie, KLARADE uppdraget. Vad ska jag göra efter att ha klarat uppdraget? Finns absolut inget att göra! Man kan inte göra uppdrag.

Som jag skrev, du måste vänta ett litet tag. Efter ett tag, ringer Roman tror jag det är, eller så är det den andra gubben, som jag inte kommer ihåg namnet på, och du skall träffa honom på hans strippklubb.

Jag kanske blandar ihop allting nu, rätta mig någon om jag har fel.

Det ska alltså ringa någon. <_<

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag skrev, du måste vänta ett litet tag. Efter ett tag, ringer Roman tror jag det är, eller så är det den andra gubben, som jag inte kommer ihåg namnet på, och du skall träffa honom på hans strippklubb.

Jag kanske blandar ihop allting nu, rätta mig någon om jag har fel.

Det ska alltså ringa någon. :w000t:

Jimmy Pegorino?

Kolla att du inte satt på Sleep-Mode på mobilen. Då pausas nämligen storyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...
Jag drar upp denna för jag har samma problem som killen som startade Topicen. Den enda som ringer är Packie som ringer HELA TIDEn och säger "Niko, ive got a grieving mother to look after, i dont want to worrie about you not kidnapping som guido bitch like youve been asked to do"

Hur fan gör jag? :lol:

Du ska gå till ett Tw@-café och gå in på www.eroticars.com (typ), där ska du sedan "boka" en provkörning med en rosa Feltzer, jag tror det blir så automatiskt när du besöker caféet, där efter ska det rulla på som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Du ska gå till ett Tw@-café och gå in på www.eroticars.com (typ), där ska du sedan "boka" en provkörning med en rosa Feltzer, jag tror det blir så automatiskt när du besöker caféet, där efter ska det rulla på som vanligt.

Öh. Han pratar inte om I'll Take Her. Packie ringer och säger så där när spelet är slut, eftersom

Kate dör i Revenge-slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh. Han pratar inte om I'll Take Her. Packie ringer och säger så där när spelet är slut, eftersom

Kate dör i Revenge-slutet.

Nu fattar jag ingenting.

För det första så valde jag i uppdraget "That special someone" att :

döda honom när han stog på sina bara knän. Kändes bäst.

Betyder det att det är det sista uppdraget? För

Kate

har inte dött i mitt spel.

Dessutom gick jag in på autoeroticcars och försökte boka en provåkning med Feltzern, men det går inte att klicka. Händer inte ett skit när jag klickar, och jag skrev ner numret som jag skulle ringa till och ringde, men det funkade inte.

Jag har kört fast big-time.

Nu fattar jag ingenting.

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu fattar jag ingenting.

För det första så valde jag i uppdraget "That special someone" att :

döda honom när han stog på sina bara knän. Kändes bäst.

Betyder det att det är det sista uppdraget? För

Kate

har inte dött i mitt spel.

Dessutom gick jag in på autoeroticcars och försökte boka en provåkning med Feltzern, men det går inte att klicka. Händer inte ett skit när jag klickar, och jag skrev ner numret som jag skulle ringa till och ringde, men det funkade inte.

Jag har kört fast big-time.

Nu fattar jag ingenting.

Feltzern är tidigare i spelet.

Du ska helt enkelt vänta på att en person ringer dig. Spara nån gång sen ska du se att dom ringer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...