Jump to content

GTASajten GTA IV-meeting


Linus127
 Share

Recommended Posts

HAHAHAHA, jaha. Där garvade jag högt IRL. Körde rätt ut mot havet och slängde mig ur, och vi båda flög ner i vattnet :o

Sen att jag "bara körde omkring" var för att jag försökte hitta en bra flyktbil för att rädda maffiabossen i!

Hahaha, det kommer jag ihåg, jag undrade vad fan ni höll på med via headset men ingen hörde tydligen :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 275
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Till er som vill adda mig: SNÄLLA, se till att ha headset så man har nån behållning av att ha en sjukt lång friendslista. Jag har själv addat en del personer som sen visat sig sakna headset, men jag tar inte bort er för det utan räknar med att ni tar förnuft tillfånga och köper ett så småningom.

Har man inte headset är det nästan värdelöst att adda folk till höger och vänster, det är ju bara ett nick i mängden då. Så adda mig inte om ni inte har headset, jag blir bara sur på er.

Jag är preliminärt på, vi får se vad jag gör den helgen.

Henkibojj - Henkibojj - PS3.

Jag köpte ett headset igår. ;)

Kommer hem från Varberg imorn så då kan lira med er!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Splittar VickeXs tråd i två, där denna blir PS3-version och den ursprungliga blir Xbox 360-version.

Tyvärr kunde man inte lägga ett eget inlägg före det första, om mitt inlägg skapades senare. Det fick bli så att Linus127 blev förstapostare i denna tråd trots att han inte startade tråden.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, nu är allt fixat. Linus127, var snäll och editera inte din post.

Vill folk säga ifall de har headset vore det väldigt bra, jag själv vill nämligen inte ha något folk i min lista som saknar headset eftersom det är ganska behållningslöst. Jag fetmarkerar de som har headset, så folk kan se lite snabbt hur läget är.

Om de bryr sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, nu är allt fixat. Linus127, var snäll och editera inte din post.

Vill folk säga ifall de har headset vore det väldigt bra, jag själv vill nämligen inte ha något folk i min lista som saknar headset eftersom det är ganska behållningslöst. Jag fetmarkerar de som har headset, så folk kan se lite snabbt hur läget är.

Om de bryr sig.

Ska köpa headset inom en snar framtid.

Adda Johan____.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska köpa ett Bluetooth-headset om några dagar. Förhoppningsvis har några fler av er det. >_<

Vet någon om man kan ställa in så att bara en viss person hör vad man säger? T ex om jag spelar med en kompis på en server med 16 spelare och så vill jag bara snacka med kompisen, kan man då göra det?

Ifall röstchatt är avstängt eller inställt på "proximity" ( = i närheten) kan man ta sin telefon, klicka fram till telefonboken och "ringa" den person man vill prata med. Svarar han så har ni en privatchatt. Det kanske funkar mellan lagen också, jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett väldigt gammalt headset som man kopplar via USB..Men vad för knapp/knappar trycker man för att snacka? Har ingen lust att ha på micken hela tiden. Vill ha det mer ventrilo aktigt^

Man måste ha den på hela tiden. Alla knappar behövs och det finns ingen "aktiveringsvolym" för hur högt man kan prata innan det börjar "sändas".

StellHell | StellHell

Meddelande skickat.

Mottagare: StellHell

Ämne: Begäran att lägga till vän.

Meddelande: HORBÖGFAN ;):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifall röstchatt är avstängt eller inställt på "proximity" ( = i närheten) kan man ta sin telefon, klicka fram till telefonboken och "ringa" den person man vill prata med. Svarar han så har ni en privatchatt. Det kanske funkar mellan lagen också, jag vet inte.

Jepp, man kan ringa motståndare också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHA, jaha. Där garvade jag högt IRL. Körde rätt ut mot havet och slängde mig ur, och vi båda flög ner i vattnet ;)

Sen att jag "bara körde omkring" var för att jag försökte hitta en bra flyktbil för att rädda maffiabossen i!

PLAySTATION 3

PSN: fredde182

Forum: fredde182

skriv upp/adda

Game!

Playstation 3.

Nick: Felshoe

snygg delonge gurra;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag, Weener, StellHell och kattälskaren spelade MP rätt ordentligt länge ikväll, damn vad roligt det var!! :)

Först gjorde jag ett Party-mode där man samlar kompisar i en sorts freeroamlobby innan man börjar mot andra partys, men när Stell började skjuta på oss hela tiden och alla hämnades på varandra var det lika bra att starta en Deathmatch :confused:

Vi körde Deathmatch, Team DM, Cops n Crooks, Race, GTA Race, NOOSE, Carjack City och säkert flera andra race. Stell var faktiskt rätt bra, hur länge sen var det du köpte spelet? I eftermiddags var det väl? Kattälskaren var en utmaning, speciellt i sista matcherna när du var helt omöjlig att döda.

Så till den vanliga frågan: HÖR ni när jag pratar? Det verkade inte så den här gången. Skaffa headsets ungjävlar! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var kul så länge det varade. Destu tråkigare när jag väl lämnade MP. Har stängt av autosave för att det hängde spelet så när jag gick ur MP så tog den min senaste sparfil som var typ 20 uppdrag innan.. :confused:

Och ja, idag är första dagen jag spelat det överhuvudtaget. Eller, mja. Jag köpte det igår eftermiddag. Gjorde första uppdraget som var att köra till sitt hus innan jag gick iväg på fest och startade spelet runt 15.00 idag.

Och nej, vi hör inte nör du pratar. Inte jag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var kul så länge det varade. Destu tråkigare när jag väl lämnade MP. Har stängt av autosave för att det hängde spelet så när jag gick ur MP så tog den min senaste sparfil som var typ 20 uppdrag innan.. :)

Och ja, idag är första dagen jag spelat det överhuvudtaget. Eller, mja. Jag köpte det igår eftermiddag. Gjorde första uppdraget som var att köra till sitt hus innan jag gick iväg på fest och startade spelet runt 15.00 idag.

Och nej, vi hör inte nör du pratar. Inte jag iaf.

Ouch. Det finns vissa lösningar, men du måste nog logga ut ur PSN. :P

Hmm, jag trodde väl ni skulle höra mig i lobbyskärmen åtminstone, men nähä. Då slipper jag ha den runt halsen, då ^_^

(:()

Rätt imponerande skills ändå. Kom du inte tvåa i helikopterracet? Det var ju inte så illa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ouch. Det finns vissa lösningar, men du måste nog logga ut ur PSN. ^_^

Hmm, jag trodde väl ni skulle höra mig i lobbyskärmen åtminstone, men nähä. Då slipper jag ha den runt halsen, då :)

( :P )

Rätt imponerande skills ändå. Kom du inte tvåa i helikopterracet? Det var ju inte så illa.

Mja, jag är nöjd med min prestation. Har inte hållt i en PSdosa sen jag lirade Vice City fanatiskt i princip.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...