Jump to content

GTA IV Soundtrack


Renard
 Share

Recommended Posts

Vad tycker ni om GTA IV's soundtrack? Bra eller dåliga låtar? Någon favorit kanske? Någon talk-show ni gillar?

Nja, inte så värst bra kanske. OK, men inte mer. Kul att kunna lyssna på intro-låten. Men lite störigt att de svär så förbaskat i alla låtarna. Jag gissar att det är låtar de inte fick släppa på vanliga Sountracket pga att de var för vulgära.

Edit: Oj, trodde du menade skivan man fick med Special Edition. :o

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det mycket hiphop i GTA IV?isånnafall kommer jag bli besviken på GTA IVs soundtrack.

Nej då, finns allt för alla smaker. Själv lyssnar jag mycket på Tuff Gong mest för att jag blivit "smittad" av Little Jacob. >_<

Älskar hans stil. Var så härligt

när man gjorde ett uppdrag åt honom där man kom in i hans lägenhet och blev nedbrottad av hans kompis. Hela lägenheten var rökfylld av en viss växt.

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker soundtracket är stort, varierande och faktiskt rätt så bra.

Gillar Iggy Pop i spelet också "screw this town, im moving to Vice City", sen är Juliette Lewis rätt så skön som DJ på Radio Broker.

Som sagt, bra blandning på band, allt från Bowie, Black Sabbath, Nas, Kanye West, Black Keys, R.E.M..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej då, finns allt för alla smaker. Själv lyssnar jag mycket på Tuff Gong mest för att jag blivit "smittad" av Little Jacob. :)

Älskar hans stil. Var så härligt

när man gjorde ett uppdrag åt honom där man kom in i hans lägenhet och blev nedbrottad av hans kompis. Hela lägenheten var rökfylld av en viss växt.

:naughty:

Little Jacob är faktiskt en av de karaktärer som tillhör ''de lägre'' för mig som jag faktiskt gillar. Nu är jag inte rasistisk, utan jag utgår från karaktärer som jag gillar - exempelvis mafiosos i fina kostymer. Lite ironi med att området heter ''Schottler''; många gånger jag har besökt det har det varit någon form av skjutande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...