Jump to content

Vilken typ av TV spelar ni på?


Sniper
 Share

Spelar ni på HDTV eller "vanlig" SDTV?  

92 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Monoljud.

Ouch.

Själv har jag stereoljud, som alltså kommer från en stereo (:P) Enorm skillnad att koppla det till en riktig stereo istället för att köra från tevens högtalare. Även moderna apparater har mycket sämre ljud än en stereo. Har du en stereo i närheten är det bara att köpa lite sladdar för inte ens 100 spänn och du har en jäkla förbättring. Speciellt när du går över från mono ;)

Teven är på 20" men jag behöver inte större pga att jag sitter så nära. Högre upplösning vore däremot trevligt.

4kq1b0ke9pby.jpg

(Två Sixaxis och en Dualshock 3 :D )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker synd om alla som gått och köpt sig full HD upp till 42"... Som att torka sig i röven med pengarna och sedan spola ner dom.

Jag hade en 32" HDReady i sovrummet och tänkte byta ut den mot en 37" full HD, men fan det är ju knappt någon skillnad på bild när det gäller denna storlek på skärmar. Förutom att det är halva priser på en som är HDReady.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...