Jump to content

GTA IV: Trailer 5 (27/4)


Jazz
 Share

Recommended Posts

Jaha, då var det dags igen. GameSpot har nyligen lagt upp en officiell trailer. Det är enligt en mycket bra trailer trots att den inehåller en del klipp som visats innan.

http://uk.gamespot.com/video/933037/618994...icial-trailer-5

Fan vad man blev slagen av GTA-känslan när

han steg av Platypus.

:confused:

Vill en moderator vara vänlig och ta bort kommat efter "Den"?

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är en Blackhawkhelikopter faktiskt, vet inte om Apache är med? Ska kolla den tredje trailern.

Hokay, men är inte polishelikoptern en Blackhawk och den som syns jättemycket i trailer 4 samt i trailer 3 (efter "Don't be ridiculous, you're being paranoid") är nån helt annan? Med "nya apachehelikoptern" menade jag att den "nya helikoptern" har ersatt apachens plats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fanns ju som sagt några filklipp från både trailer 2 och 3, vilket var lite tråkigt. Kvalitén var lite dålig, annars var den helt okej. Inte den bästa av alla, men helt klart intressant och sevärd. Man blev ju lite hypad av den faktiskt. :P

Scenen vid 00:23 när Niko och Playboy X står och snackar, där kände jag på nåt sätt verkligen den sanna GTA-känslan. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är mycket bilder från den tredje trailern, själv tyckte jag att dne var väldigt bra!

Vilken trailer såg ni? För den 5:e trailern jag såg hade bara precis 2 småklipp på någon sekund från Trailer 3 och hade mest nytt.

Sedan var där några ljudklipp från trailer 3 men annars var typ allt nytt.

Underbar känsla i den iallafall, riktigt bra trailer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...