Jump to content

Några orosmåln ang. GTA IV?


Crusader
 Share

Recommended Posts

Alla har vi väl hört saker som oroat oss eller vi blivit besvikna över?

Själv så är jag mest orolig över bilstyrningen. Efter att journalister sagt att styrningen kommer vara som i Project Gotham Racing och att använda handbromsen får en inte att klara kurvorna.

Det oroar mig riktigt mycket. För det första, jag HATAR PGR och dess styrning. Jag orkar inte med styrningen alls. Nu är jag orolig att GTA IV ska ha samma styrning och att det ska betyda att jag kommer föredra åka Taxi.

Köra bil är ett av de roligaste jag vet i GTA och en usel styrning skulle sabba allt. Jag gillar den styrning som var i tidigare spel (Utom VCS där man helt tappade kontrollen över bilen i hög fart) och är orolig att de sabbat den med att göra den mer verklighetstrogen alá PGR med sitta bromsagasabromsagasa för att kunna svänga.

Utöver det så är jag nöjd med allt. Visst, jag blev väldigt besviken när jag fick veta att County-delen inte skulle vara med men som tur är fick man veta det redan runt första trailern så det har jag vant mig vid.

Sedan har jag varit lite småorolig att det ska vara för svårt att göra brottsliga saker men bara lite.

Nej, utöver styrningen så är jag inte så orolig. Men styrningen oroar mig rätt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice. - Flygplan kommer inte finnas då det inte skulle passa in i en storstad. Helikopter kommer finnas ju. :P

Crusader + Godfather - Jag vart också orolig över bilfysiken först. Men sen har jag läst på nätet att dom som laddat ner spelet (olojala mot Rockstar :o) kommit in i styrningen ga snabbt. Det klickar liksom bara efter ett tag sen ska det kännas jättebra. :P

Själv är jag inte direkt orolig över nånting.. Jag hoppas och tror på en fullvärdig uppföljare i spelserien. ;):wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har vi väl hört saker som oroat oss eller vi blivit besvikna över?

Visst, jag blev väldigt besviken när jag fick veta att County-delen inte skulle vara med

Sedan har jag varit lite småorolig att det ska vara för svårt att göra brottsliga saker men bara lite.

Nej, utöver styrningen så är jag inte så orolig. Men styrningen oroar mig rätt mycket.

Att det inte skall finnas några flygplan

Jag vill ha samma bilfysik som i SA. :o
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att det inte skall finnas några flygplan/helikoptrar.

Det är en stor del för mig, vill kunna köra in flygplan i byggnader, och i inget ont ananade männmiskor på trottoaren...

Du behöver inte vara speciellt orolig. Jag har

redan sett gameplay med hellikopter.

Tycker helt olika med trådskaparen. Jag är mest rädd för att styrningen är för overklig (som i alla andra gta-spel) och att bilfysiken är dålig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Att bilar bara försvinner mitt framför näsan på en, eller om man parkerar en bil för att gå in i t.ex en affär sen när man kommer ut så har den försvunnit, som i Vice City, San Andreas bl.a.

2. Att folk hoppar ut framför ens bil när man kör som i Saints Row...

Har inte hört något om detta så vet inte hur det ligger till, någon kanske kan berätta? :o

Redigerad av skez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...