Jump to content

Nya bilder


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Höjdarkvalitet på både Topic Description och diskussionen i första inlägget! :rolleyes:

Btw är det bättre att länka direkt eftersom en länk till hemsidan inte kommer duga mycket till i framtiden. ;)

Hehehe sorry, blev bara så kåt.

Nice med släggan B)

Man ser också att bilarna inte är lika tråkiga att krocka i längre.

Samt att glaset går sönder. I dom gammla spelen flög ju hela rutan ut med en spricka i, ganska fult.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade ingen aning om det heller... förstår inte riktigt heller varför det skulle vara något att fnissa åt men, yeye... alla småsaker som finns är ju trevligt... att relatera till... och sånt'.

Robban, vet du hur man använder signatur- eller avatarfunktionen? Jag är säker på att någon jättegärna bäerättar för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

post-13794-1208635906_thumb.jpgHoppas att man kan drifta som i Driv3r fast att man kan ställa in om man vill drifta eller inte som en växel. För man kan ju inte ens svänga normalt på de. :rolleyes:

Lägg inte in den där apbilden hela tiden. Gör såhär istället:

1. Tryck på My Controls däruppe.

2. Till vänster ser du "Edit Avatar Settings" lite under mitten i listan.

3. Tryck "Bläddra" och leta fram din apbild, tryck "Öppna" när du bläddrat fram till den.

4. Tryck till sist "Update Avatar".

Då kommer bilden in i varje inlägg utan att du ska behöva trycka in den i varje inlägg du gör.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart det är. Samtidigt måste jag ju passa på och briljera med min allmänbildning. :rolleyes:

Skulle du skratta om jag gjorde ett spel där Stockholm heter Stockborg och där Göteborg heter Göteholm? Nu ligger jag förstås inte på samma nivå inom allmänbildning så det kan mycket väl finnas någon annan historia bakom det hela...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...