Jump to content

Grand Theft Auto IV


MyStiC
 Share

Recommended Posts

"Flera rapporter skvallrar om att Sony har stora problem att hinna pressa nog med Grand Theft Auto IV-skivor lagom till premiären. Antalet skivor per butik lär ha minskats med så mycket som 75% och därför kommer långt ifrån alla få spelet de första veckorna, även om man förhandsbokat.

Nästa leverans av Grand Theft Auto IV till Playstation 3 beräknas komma 7-14 dagar efter att spelet lanserats. Det är tyvärr inte första gången pressningen av Blu-ray-skivor dragit ut på tiden och andra spel som drabbats av samma grej är Spider-Man 3, Pirates of the Caribbean: At World's End och Transformers: The Game."

Problemet gäller bara Blu-ray-versionen av Grand Theft Auto IV och till Xbox 360 kommer det att finnas nog med spel på premiären som det verkar.

Booyah! Ännu en liten pinne i hjulen för Ps3 ägare. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Booyah! Ännu en liten pinne i hjulen för Ps3 ägare. :ph34r:

WOHO! Fan vad bra! :ph34r:

Tycker fan det är sjukt att man kan vara så mycket fanboy.

Det är väll så mycket roligare om alla får sitt ex av Grand theft auto så det skapas diskutioner här på forumet från både xbox och ps3?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WOHO! Fan vad bra! :ph34r:

Tycker fan det är sjukt att man kan vara så mycket fanboy.

Det är väll så mycket roligare om alla får sitt ex av Grand theft auto så det skapas diskutioner här på forumet från både xbox och ps3?

Att du tog det så seriöst, herregud :ph34r:

Nej, jag är ingen fanboy, äger både Ps3 och 360.. :ph34r:

Förresten, vad skulle det vara för diskussioner mellan Xbox och Ps3 då Rockstar själva sagt att spelen ska vara exakta kopior?

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WOHO! Fan vad bra! :ph34r:

Tycker fan det är sjukt att man kan vara så mycket fanboy.

Det är väll så mycket roligare om alla får sitt ex av Grand theft auto så det skapas diskutioner här på forumet från både xbox och ps3?

Nej, det är ju roligare om vi med Xbox360 får det tidigare än er och kan spoila allting för er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga.

Låt oss säga att "Bernard" har beställt ett ex av GTA IV på Eb Games för några veckor sen. På exakt samma affär beställde jag ett eget exemplar. Om jag nu kommer in i affären klockan 10.00 när det öppnar, och Bernard kommer...låt oss säga kanske 16.00, kan det hända att jag får ett spel då men inte han?

Alltså, om jag är ute i god tid, kan jag få mitt spel då fasten jag beställde senare än många andra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga.

Låt oss säga att "Bernard" har beställt ett ex av GTA IV på Eb Games för några veckor sen. På exakt samma affär beställde jag ett eget exemplar. Om jag nu kommer in i affären klockan 10.00 när det öppnar, och Bernard kommer...låt oss säga kanske 16.00, kan det hända att jag får ett spel då men inte han?

Alltså, om jag är ute i god tid, kan jag få mitt spel då fasten jag beställde senare än många andra?

Hmm, det kan vara så. Men jag tror de skriver upp på en lista där den som är på plats 1 är garanterad ett exemplar före den som är på plats 55, även om #55 kommer när de öppnar och #1 minuten innan de stänger. Skulle det vara förhandsbetalning så skulle jag tro att de till och med är skyldiga att göra så. Jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju lite konstigt, för alla har ju rätt att få sin produkt den 29:e. Ska dom säga "nä, tyvärr, du får vänta tills kund 1 har fått sitt exemplar, och han är i Afrika och runkar av babianer"

Då får man vänta skitlänge ju? :ph34r:

Det beror på hur många babianer det handlar om, och hur uthålliga de är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror på hur många babianer det handlar om, och hur uthålliga de är.

Det har du visserligen rätt i, sen kan det hända att han runkar av en och annan Giraff också. Vem vet, kanske han hugger in på en elefantkuk också? Det är flera veckors arbete att runka en elefant. Hemska tanke. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har du visserligen rätt i, sen kan det hända att han runkar av en och annan Giraff också. Vem vet, kanske han hugger in på en elefantkuk också? Det är flera veckors arbete att runka en elefant. Hemska tanke. :ph34r:

Du får boka spelet hos fler butiker. Hur stor är sannolikheten att ALLA som är först i kö är nere i Afrika och smiskar apan hos the Big Five? Jag menar, hur mycket sexuellt frustrerade djur kan det finnas därnere egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...