Jump to content

Grand Theft Auto IV


MyStiC
 Share

Recommended Posts

Jag har svårt att tänka mig att de vill neka sina kunder spel...

Där kom giraffen in :ph34r: Antar att du har "andra saker" för dig vid releasedagen? :ph34r:

Anyway, jag antar att man inte får ett spel om man inte förhandsbokat, men även de som förhandsbokat måste stå i kö - om de inte har nån form av upprop. Jag har aldrig varit på nåt nattöppet, så jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där kom giraffen in :ph34r: Antar att du har "andra saker" för dig vid releasedagen? :(

Anyway, jag antar att man inte får ett spel om man inte förhandsbokat, men även de som förhandsbokat måste stå i kö - om de inte har nån form av upprop. Jag har aldrig varit på nåt nattöppet, så jag vet inte.

:ph34r::ph34r::ph34r:

Vad jag vet så öppnar GAME runt tio på förmiddagen, och vi har frukostrast halv tio. Blir rätt perfekt att ta bussen upp och hämta ut det, och sedan glida tillbaka till lektionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både EB Games & Game, brukar ringa runt till folk som kommer och få och inte få spelet på release beroende på antalet bokningar dom fått, sedan har dom som fått ett spel 24 timmar från realeasedagen att hämta sitt spel görs inte det så går det till näste man i kön, alt ut på hyllan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså, jag ska på nattöppet på corestore här i trelleborg! står nästhögst upp på listan av över 80förhandsbokningar (både ps3 & 360)

så jag kommer antagligen få mitt före rätt många här eftersom att de inte verkar som fler ska på något natt öppet??

annars tycker jag de förövrigt är mkt synd att alla kanske inte får ett exemplar, även om du bokat det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...