Jump to content

Vilken radiostation...


Sniper
 Share

Recommended Posts

Jag tycker att det är lite synd att WKTT ska vara en smårasistisk Amerikansk-Properganda pratkanal.

Hitils ingen jag fastnat för mycket av (var likadant med San Andreas innan jag hittade lite favoriter där) men troligen kommer jag lyssna en del på de Rysska och Öst-Européska kanalerna eftersom de ger en bättre stämning på att man spelar en Ryss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas starkt på att de slängt in någon Rock/Heavy Metal kanal. När jag spelar VC och VCS så är det nästan bara V-Rock som gäller. I SA K-DST och lite Radio X. Är som sagt tidigare inte mycket för pop. Att de inte gått ut med en Rock kanal än gör mig orolig. Att ingen känd låt med någon känd artist visats likaså. Gillar att åka runt och nynna med i låtar som jag hört långt innan spelet kom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas starkt på att de slängt in någon Rock/Heavy Metal kanal. När jag spelar VC och VCS så är det nästan bara V-Rock som gäller. I SA K-DST och lite Radio X. Är som sagt tidigare inte mycket för pop. Att de inte gått ut med en Rock kanal än gör mig orolig. Att ingen känd låt med någon känd artist visats likaså. Gillar att åka runt och nynna med i låtar som jag hört långt innan spelet kom.

Jag håller med till 100 % :naughty: . Om det inte finns nå'n bra kanal blir der radio off :unsure:

Dif

Redigerad av Leo.GTA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var såg du det? Har bara sett att det ska finnas nån kanal som heter Classics, så man får väl anta att det är klassisk musik, men någon jazzkanal har jag inte sett. Jag är dock inte så uppdaterad heller. :teehee:

Classic Funk finns. Men jag hoppas på en bättre Classic kanal.

Typ av Jazz har bekräftats, ja. The Vibe heter kanalen och spelar R&B.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är lite synd att WKTT ska vara en smårasistisk Amerikansk-Properganda pratkanal.

Men daaah, det är ju en parodi av den amerikanska dominerande konservativa talkradio-kulturen för fasen, i stil med Rush Limbaugh och Savage och de grabbarna. En helt underbar idé och det skall bli riktigt intressant, och förhoppningsvis skrattretande, att lyssna på det. :teehee:

Personligen byter jag ganska sällan kanal, utan jag lyssnar oftast på det som spelas när man stiger in i bilen. "Radio off" och att importera egen musik är ett stort NO-NO och inget en äkta GTA-fantast företar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som inte hör vad de snackar om på prat kanalerna samtidigt som man är ute och kör? Svårt att uppfatta vad de säger när det ständigt är motorljud och fotgängare som skriker runt omkring en. Jag måste helt enkelt skruva ner SFX och höja musiken i Options. Alternativt stå helt still i en gränd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...