Jump to content

GTAsajten Stunting League v2 - Match 5


Ma__Cipriani
 Share

Recommended Posts

Åh, äntligen klar! 2,5 timmar har jag nu hållt på och försökt hitta det bästa stuntet jag kan komma med. Mitt andra stunt någonsin började jag gilla väldigt mycket och tänkte stänga av det efter 10 min och skicka in det, men jag ändrade mig och spelade lite till. Senare så fick jag en riktig härlig combo. Men efter det fick jag också ett snyggt stunt satt. Och nu har jag hela fyra stycken som jag måste välja ut en av. Och jag kan ju inte "stuntingen" så jag vet inte vilken som kan klassas som snyggast. Jag tänkte på att lägga ut alla fyra här, men då skulle ni få se dom i förväg och det vill jag väl inte, typ :P

Men, ja. Vad ska jag göra?

---

Hmm, aja. Jag väljer att lägga ut det jag föll för först då och det jag skickar in i tävlingen är då den bifogade länkade. Men om ni vill se dom andra tre stuntsen är det bara plinga till på msn eller i PM-lådan :ermm:

Sedan så får nog ante redigera den. Han var trots allt först och jag vill inte börja och välja ut en. Men om han inte svarar inom 24 h så får Gof. gör'at. Men ni kan båda göra också, om ni har tråkigt dvs :D

Iaf, bifogat! (Ursäkta filnamnet, heh)

--

Meh, nu vill den inte bifoga av ngn anledning. Aja, lagt upp på beffo i en winrar-fil -> Klick!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan snyggt Kicken :lol:

Tack. Gjorde ett par andra mycket likadana (På andra ställen dvs) och tänker än om det var rätt bidrag att skicka in, men valet är gjort! Sedan så föll jag för detta direkt och tänkte på det hela tiden under 30 minuter, så denna känns ändå rätt :(

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...