Jump to content

GTAsajten Stunting League v2 - Match 5


Ma__Cipriani
 Share

Recommended Posts

Kicken vs Stevex

Utför det bästa stuntet med en Firetruck, valfritt spel. (Brandbil om du inte kan annat än Svenska)

NI SKALL SITTA I FIRETRUCKEN. EFTERSOM JAG SÄGER DET IDAG FÅR NI EN DAG TILL PÅ ER DÅ.

Lycka till :ermm:

Ni har 1 vecka på er från och med idag att utföra denna utmaning, utför i valfritt spel. (Lördag den 5 april)

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh så bra! Nu har jag fått ner VC. Känns lite nostalgiskt att spela det nuför tiden. Iaf, ska försöka fixa något på de dagar som återstår. Vi har till lördag på oss om jag förstått förstaposten rätt? Och vad ska jag filma med? Fraps känns så B och jag har världens kassaste dator så det kan börja lagga. Ett bra tips?

Och kom ihåg - Jag har aldrig i mitt korta liv stuntat i något GTA-spel, så detta är en rejäl utmaning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh så bra! Nu har jag fått ner VC. Känns lite nostalgiskt att spela det nuför tiden. Iaf, ska försöka fixa något på de dagar som återstår. Vi har till lördag på oss om jag förstått förstaposten rätt? Och vad ska jag filma med? Fraps känns så B och jag har världens kassaste dator så det kan börja lagga. Ett bra tips?

That's the spirit. ^_^

Du kan alltid skicka din replay till valfri redigeringssugen forumit. Annars är det bara att ägga upp replayen här, det finns inga regler som säger att man måste göra en video. :> (Fast det är mycket trevligare förstås)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

That's the spirit. ^_^

Du kan alltid skicka din replay till valfri redigeringssugen forumit. Annars är det bara att ägga upp replayen här, det finns inga regler som säger att man måste göra en video. :> (Fast det är mycket trevligare förstås)

Ah, replay? Hur gör jag då (ja, jag är sk noob)? Trycker på replay och sen? Jag måste väl ändå filma med ngt program, väl? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, replay? Hur gör jag då (ja, jag är sk noob)? Trycker på replay och sen? Jag måste väl ändå filma med ngt program, väl? :mf_doof:

Det är såhär. När du har landat stuntet du vill tävla med så trycker du F1 för att kolla på det. När du trycker på F2 så sparar du den, och när du trycker på F3 så spelas den sparade replayen upp. Detta visste du nog kanske redan. Hur som helst, när du har tryckt på F2 så kan du tabba ut och gå in i

(exempel:) C:\Documents and Settings\Kicken\Mina dokument\GTA San Andreas User Files, där kommer du hitta en fil vid namn "replay.rep". Om du döper om denna fil så kommer den inte att skrivas över nästa gång du sparar en replay (med F2). Denna replay kan sedan skickas och kollas på av vem som helst med San Andreas installerat. Det enda den personen behöver göra är att lägga den i rätt mapp och döpa om den till "replay.rep". Med andra ord kan vem som helst kolla på ditt stunt, och då även göra ett videoklipp.

MEN om du vill göra det själv (eller inte hittar någon som vill :mf_doof: ) så tror jag du får all information du behöver veta i den klistrade tråden här i stunting-forumet. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är såhär. När du har landat stuntet du vill tävla med så trycker du F1 för att kolla på det. När du trycker på F2 så sparar du den, och när du trycker på F3 så spelas den sparade replayen upp. Detta visste du nog kanske redan. Hur som helst, när du har tryckt på F2 så kan du tabba ut och gå in i

(exempel:) C:\Documents and Settings\Kicken\Mina dokument\GTA San Andreas User Files, där kommer du hitta en fil vid namn "replay.rep". Om du döper om denna fil så kommer den inte att skrivas över nästa gång du sparar en replay (med F2). Denna replay kan sedan skickas och kollas på av vem som helst med San Andreas installerat. Det enda den personen behöver göra är att lägga den i rätt mapp och döpa om den till "replay.rep". Med andra ord kan vem som helst kolla på ditt stunt, och då även göra ett videoklipp.

MEN om du vill göra det själv (eller inte hittar någon som vill :cry: ) så tror jag du får all information du behöver veta i den klistrade tråden här i stunting-forumet. :mf_doof:

Åh, tack för hjälpen! :mf_doof:

Jag kan gärna filma och klippa, om du inte vill göra det själv förståss :mf_doof:

Skulle du vilja göra det? Absolut, jag kan ingenting, så gärna. Det svåraste blir trots allt att hitta ett stunt D:

Tack! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...