Jump to content

Bensin i gta 4


Hallis
 Share

Recommended Posts

Vet dock inte om det har varit uppe, men det är något jag sjukt mycket velat ha med i spelet.

Det är om bensinen i fordonet kan ta slut, så man får tanka ?

Någon som vet något om det ?

Det finns inga uppgifter om det vad jag vet. Vad Lajnux beträffar har han inte blivit körd i stjärten på ett tag därmed hans fula svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet dock inte om det har varit uppe, men det är något jag sjukt mycket velat ha med i spelet.

Det är om bensinen i fordonet kan ta slut, så man får tanka ?

Någon som vet något om det ?

Dummaste idéen jag hört... skulle man vara tvungen att tanka skulle dem lika gärna ta bort funktionen att kunna ha sjukt mycket vapen på sig och kalla det något annat är GTA.

GTA ska vara är relativt lätt spel imo, inte lätt i tanke med att uppdragen ska vara enkla men jag menar, det ska vara en lätt freeroaming spel, ett exempel.. döda folk med en bred variation av vapen -> hoppa in i en bil -> kör till den pajjar -> döda lite fler -> få snuten efter sig -> sno en ny bil -> kör tills den pajjar -> sno en helikopter -> kör tills den pajjar -> döda ännu mer folk -> få militärer efter dig -> byt kläder och gör om allt igen.

Tyvärr så är det ju ett tjuvkopplings-moment innan man kan köra iväg med bilen, visst det är en cool idé men det är inte GTA imo.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh snick snack ! Det ska vara lite känsla över det så tycker bara det är gött att man får tjuvkoppla, jag menar hur roligt är det om man inte utvecklar ett spel ? Och allt för lätt ska det inte vara ! Det ska vara tufft, ett spel ska vara länge, även för att man inte tröttnar på Gta men det ska vara lite känsla, och tanka hade jag tyckt varit riktigt härligt bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dummaste idéen jag hört... skulle man vara tvungen att tanka skulle dem lika gärna ta bort funktionen att kunna ha sjukt mycket vapen på sig och kalla det något annat är GTA.

GTA ska vara är relativt lätt spel imo, inte lätt i tanke med att uppdragen ska vara enkla men jag menar, det ska vara en lätt freeroaming spel, ett exempel.. döda folk med en bred variation av vapen -> hoppa in i en bil -> kör till den pajjar -> döda lite fler -> få snuten efter sig -> sno en ny bil -> kör tills den pajjar -> sno en helikopter -> kör tills den pajjar -> döda ännu mer folk -> få militärer efter dig -> byt kläder och gör om allt igen.

Tyvärr så är det ju ett tjuvkopplings-moment innan man kan köra iväg med bilen, visst det är en cool idé men det är inte GTA imo.

Fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah vill så gjärna ha så man kan tanka bilar. Tänk er under en polisjakt mitt i allt så får man slut på bensinen så ser man en gränd springer in dit hoppa över staketet skulle vara nice.

- Ja det är det jag menar, det hade varit sjukt fett, ska vara lite känsla i de =)

Om jag inte minns fel skulle man kunna tanka bilar i SA?

Om dom inte tog med den idén i SA borde dom väll ta med det i IV?

Dom vill ju som sagt ha ett så realistiskt spel som möjligt.

- Hmm, jag vet iaf att där är ingen bensinmätare så bensinen tar ju inte slut. Ja dem säger ju det, så jag menar det borde man ju tänka på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Ja det är det jag menar, det hade varit sjukt fett, ska vara lite känsla i de =)

- Hmm, jag vet iaf att där är ingen bensinmätare så bensinen tar ju inte slut. Ja dem säger ju det, så jag menar det borde man ju tänka på.

Syftar du på SA?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dummaste idéen jag hört... skulle man vara tvungen att tanka skulle dem lika gärna ta bort funktionen att kunna ha sjukt mycket vapen på sig och kalla det något annat är GTA.

GTA ska vara är relativt lätt spel imo, inte lätt i tanke med att uppdragen ska vara enkla men jag menar, det ska vara en lätt freeroaming spel, ett exempel.. döda folk med en bred variation av vapen -> hoppa in i en bil -> kör till den pajjar -> döda lite fler -> få snuten efter sig -> sno en ny bil -> kör tills den pajjar -> sno en helikopter -> kör tills den pajjar -> döda ännu mer folk -> få militärer efter dig -> byt kläder och gör om allt igen.

Tyvärr så är det ju ett tjuvkopplings-moment innan man kan köra iväg med bilen, visst det är en cool idé men det är inte GTA imo.

Med tanke på GTA's betydelse, ''Grand Theft Auto'', så är det väldigt bra om bensin kan ta slut samt att man kan tjuvkoppla. Det har inte mer än extremt mycket med gta att göra. Det kan inte bli gta:aigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...