Jump to content

Bensin i gta 4


Hallis
 Share

Recommended Posts

Dummaste idéen jag hört... skulle man vara tvungen att tanka skulle dem lika gärna ta bort funktionen att kunna ha sjukt mycket vapen på sig och kalla det något annat är GTA.

GTA ska vara är relativt lätt spel imo, inte lätt i tanke med att uppdragen ska vara enkla men jag menar, det ska vara en lätt freeroaming spel, ett exempel.. döda folk med en bred variation av vapen -> hoppa in i en bil -> kör till den pajjar -> döda lite fler -> få snuten efter sig -> sno en ny bil -> kör tills den pajjar -> sno en helikopter -> kör tills den pajjar -> döda ännu mer folk -> få militärer efter dig -> byt kläder och gör om allt igen.

Tyvärr så är det ju ett tjuvkopplings-moment innan man kan köra iväg med bilen, visst det är en cool idé men det är inte GTA imo.

Ehm varför kan man skjuta sönder bensin tanken om det inte finns na bensin och in real life så sprängs inte bensin tanken om man skjuter på den rofl och tjuv koppling är den bästa iden eva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel.

En åsikt är inte fel.

Med tanke på GTA's betydelse, ''Grand Theft Auto'', så är det väldigt bra om bensin kan ta slut samt att man kan tjuvkoppla. Det har inte mer än extremt mycket med gta att göra. Det kan inte bli gta:aigare.

Jag tycker inte det är GTA, gta har alltid vara relativt simpel gamyplay.

Jag säger inte att det inte är en cool idé att kunna tjuvkoppla bilar, antagligen kommer jag gilla det när jag spelar spelet jag anser det bara inte som GTA, jag va skeptiskt till San andreas också iofs men R* gjorde en grymt jobb där så jag antar att dem inte kommer att svika nu heller.

Men att tanka. isf ska det vara som det där med att man måste äta i San Andreas (med andra ord man behövde knappt göra det)

Ehm varför kan man skjuta sönder bensin tanken om det inte finns na bensin och in real life så sprängs inte bensin tanken om man skjuter på den rofl och tjuv koppling är den bästa iden eva.

Att skjuta bensin tanken så bilen sprängs är ett tecken på att det finsn bensin men ffs, jag spelar spel för att komma ifrån realismen, därför jag inte vill ha massa moment mitt i allting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle faktiskt vara rätt häftigt med bensin i bilarna.

Men det får inte ta slut för fort. En tank var tionde minut eller liknande skulle vara alldeles för snabbt.

Håller med, sen skulle det vara trevligt att vara jagad av polisen, sno en bil i all hast och upptäcka att besinen tar slut när som helst :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag tycker det hade varit sjukligt härligt, liksom råkar man ta fel bil blir man hel stirrig och måste hitta en nya o sånt haha..

Nej men jag tycker att en tank ska vara rätt länge ändå, men jag menar det ska inte vara för länge, för en bil använder man inte så mycket.

För jag menar är du jagad av snuten eller ett snabbt uppdrag, så kör man ju som en dåre, och då skadas bilen hela tiden och typ går sönder till sist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med nån på första sidan skriver att det var bensin på SA så var det nån mod som gjorde så att man fick upp en bensinmätare. Men ju skickligare man blev desto mindre bensin gick det åt. Dock så kostade fan en full tank $1500.

Aha, ahfan, hade jag inte den blekaste om.

Ja det är ju rätt saftigt, men isåfall hade dem bara fått göra det mer normalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle vara kul med bensin. Hoppas det finns mycket att slösa pengar på så man inte blir så jälka rik. Man åker aldrig speciellt långt med en bil i GTA, därför skulle man ändå inte behöva tanka så ofta.

Helt rätt, och råkar man hoppa in i fel bil när man har snuten efter sig, to bad då :D haha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...