Jump to content

Dreamhack Summer 2008


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 370
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaha, då var man hemma och som jag sa så lackade morsan såklart. När jag kom in möts jag av en skällande hund och morsan kommer med stora steg och ryter "Jasså, är klockan 5 nu va?!".

Jag ignorerade henne mest, tog mig ett paket mjölk och gick upp och satte mig här.

Detta DH har varit underbart under den korta tiden jag faktist varit där. Helt klart värt att betala 0:- för att få ett VIP-pass av en polare, lol. Roligt också att jag träffade mina RL polare och fick tag i en dator att nörda mig på dom sista timmarna innan stängningen. Fick ett jävla sug när jag kom dit igår och hela dagen på jobbet väntade jag på att komma iväg igen.

Vi ses såklart i vinter då jag ska beställa mina biljetter själv så jag är säker på att dom blir betalade och bokade, så det inte blir som nu så mina polare föst beställer men det inte går igenom och sen bestället utan mig på eftersläppet.

Otroligt mysig stämning mellan medlemmarna tycker jag också att det har varit, mycket slappare än föregående DH's. Forumträffen var en av dom största minnena som kommer sitta i ett bra tag framöver. Lite stelt i början som alltid, men det släppte snabbt vilket var posetivt.

Korvätningen är också ett minne som kommer sitta i, synd att jag hade missat att Max inte hade öppet, och att Donkeey hade åkt hem när vi hade bestämt att han skulle med. Vi får ta det i vinter istället.

Sen måste jag bara påminna åter igen att jag bara MÅSTE ha filmerna med garanterat utlåvade skratt asap, då det måste vara något av det sjukaste jag någonsin gjort när jag är på mitt allra bästa skit-trött-tidigt-på-morgonen humör.

Jaja, nu ska jag sova mina fyra stackars timmar ock sen dra mig till jobbet. Vi ses i vinter kära forumiter, ha det så skönt med nedpackningen och resan hem. Godnatt och adjö för den här gången DH. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hai guys, jag är hemma nu, har sovit iofs, men JÄVLAR vad roligt DH var :)

Edit: Baha, kom och tänka på att jag övergav stell och alla vid typ 02:00 i Söndags, och då sa stellan att han endå snart skulle dra... Och när jag skulle gå och lägga mig vid 04:00 så ser jag stell överlycklig stå och konversera med nån dude på parkerningen >_<

Edit2: Hittade 1.1 kilo godis som jag glömde ta med mig =D

Redigerad av SAvenom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag hemma. Fyfan, dom bygger om i göteborg så dom hade bytt ut vissa spårvagnar till buss..

Hoppades att dom skulle ha en stor och luftig buss med gott om utrymme, men icke. Bussen var smockfull med gamla tanter och barnvagnsfittor och min väska var för bred för att jag skulle kunna komma någon vart.

BLARHADAGdsaDSAdhnasj

Nu är jag iallafall hemma. >_<

Detta DH't har varit.. Ptja. Personligen har jag inte legat på topp riktigt. Gått och tänk på en del saker. Därför jag inte sagt så mycket och kanske framstått som jättetråkig.

Fast, har självklart haft roligt. Forumträffen var helt sjuk :) Får bara se till att vara mindre emo nästa gång så blir allt perfa.

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är hemma och har lyckats sova i 5 timmar nu.

Ja.. Första gången på DH. Vad säger man? Jag finner inget annat att säga än en gammal WoW-kompis uttryck: "SPGANK!!"

Det var så hysteriskt roligt när vi:

  • Packade in oss i Stellans bil
  • Åkte till shell och åt korv
  • Satt och väntade ut statoil

"- Vad ska du ha då?"

"- erhm.. va? ja, sånna där... prince?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan... .. . Finner inga ord hur jävla jobbigt det har varit på jobbet idag. Kom isäng runt halv nio, och första klockan ringde vid ett. Morsan var nere och skrek på mig ett par gånger och självklart sa jag att jag var på väg upp. Hon kom ner sista gången och såg mig fortfarande ligga i sängen så hon säger bara att jag är dum i huvudet och går.

Jag fattade ju såklart inte vad fan det var med henne, men jag drar upp huvudet mot väckarklockan och ser att det visar; 14:54:40. Jag får sepepanik och slänger på mig mina kläder och bara drar. Höll på att glömma låsa dörren i all hast, men jag stämplade ta mig fan in 14:59, så jag vet i fan hur jag lyckades ta mig dit i tid.

Har kännt mig äcklig och illamående och har nickat till varje gång jag blundat i pricip. Så jävla onödigt av mig egentligen, men man ville ju få ut det sista utav DH såklart.

Jag vill fortfarade ha filmerna! :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hemresan var nice... MyStiC tycker det är konsigt att han inte känner sig trött och när jag tittar bakåt 25 sekunder senare så har hela baksätet slocknat. Jag med efter en stund. :mf_doof:

Vaknar och släpper av MyStiC, åker vidare för att köra hem Wahlis. Jag börjar gnälla på ALLT och vägrar förstå vad en husknut är.

Åker sedan mot päronpungs residence. Gnäller på landsbygd, asfaltering, hästar och på hur trött jag är innan vi åker därifrån.

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Packade in oss i Stellans bil
  • Åkte till shell och åt korv
  • Satt och väntade ut statoil

Håller med till 100%!

Hahhaha, fan kan tänka mig dom som läser det där och tycker att vi är helt sjuka. En av de roligaste upplevelsen på dh var när

"dom åkte till till shell och åt korv" samt "väntade utanför statoil", kan se mig framför att dom blir typ --> mmkaaeii ._.

IHHH KOMMER ALDRIG GLÖMMA! <33

:whistling:

"- Vad ska du ha då?"

"- erhm.. va? ja, sånna där... prince?"

PRINS! :naughty:

DAAH MIN QUOTE! :mf_doof:

--

Hemma nu, enormt sliten.. sylten på moset: imorgon åker jag till usa >.<

Men vi ses till vintern igen, och då ska vi fanimej inte ha en tråkig sekund!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TjuvrökarN^

Fy fan vilken vånda jag fick när ni hade fixat den galna pökimman i bilen när vi skulle iväg från Statoil. Såg absolut ingenting och tar utfarten som en infart och ser att det ser ut som en utfart lite till höger som visar sig vara en parkeringsruta. Inte nog med det så kommer snuten och väntar på att jag ska backa ut och dra därifrån, så för jag KÄRRINGSTOP! Jävla snutar, lovar att dom trodde vi skulle råna stället.

Btw, "Ey mannen, hade jag vart 5 år äldre jag hade snott din bil ok? Kör hem mig till Rosengård nu, ok?! Jag ska ta körkort." xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
TjuvrökarN^

Fy fan vilken vånda jag fick när ni hade fixat den galna pökimman i bilen när vi skulle iväg från Statoil. Såg absolut ingenting och tar utfarten som en infart och ser att det ser ut som en utfart lite till höger som visar sig vara en parkeringsruta. Inte nog med det så kommer snuten och väntar på att jag ska backa ut och dra därifrån, så för jag KÄRRINGSTOP! Jävla snutar, lovar att dom trodde vi skulle råna stället.

Btw, "Ey mannen, hade jag vart 5 år äldre jag hade snott din bil ok? Kör hem mig till Rosengård nu, ok?! Jag ska ta körkort." xD

Hahahahahaha...

Anyways, hemma och utvilad nu, sov först från typ 10-12, sen slängde jag in allt, sov från runt 12.30 till 02.00 :mf_doof: GGPCW

Detta Dreamhacket har varit så extremt cproligt att jag skrattar bara jag tänker på det :whistling:

Bara att Stell satt och väntade i typ 20 minuter på att kön skulle bli typ, -2 personer så han skulle stå typ inuti kassan? Var en fröjd att se och lyssna på :naughty:

CU@DHW08

Kommer upp lite skitbilder samt filmer sen.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...