Jump to content

Dreamhack Summer 2008


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 370
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den passar mif perfekt. Var dock på gränsen att jag skulle tagit någon annan på Tisdagmorgonen då den inte är speciellt varm. Men, DH = PPP, och den sticker absolut ut från mängden. Sen är det alltid kul att oavsätt hur många DH jag har varit på så har det alltid varit någon som har kommit fram och kommenterat tröjan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den passar mif perfekt. Var dock på gränsen att jag skulle tagit någon annan på Tisdagmorgonen då den inte är speciellt varm. Men, DH = PPP, och den sticker absolut ut från mängden. Sen är det alltid kul att oavsätt hur många DH jag har varit på så har det alltid varit någon som har kommit fram och kommenterat tröjan.

Det var ju som vi sa när folk skulle raida statoil, då skulle dom skicka alla vakter efter dig eftersom du var den enda med PPP tröja >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju som vi sa när folk skulle raida statoil, då skulle dom skicka alla vakter efter dig eftersom du var den enda med PPP tröja :naughty:

Jo, det är faktist crew som frågar oftare än deltagarna var jag fått tag på tröjan eller att den är snygg/ful/cool/whatever.

Bara under min sista timme där så var det 3 stycken i crew som kommenterade tröjan, sista var skånetjejen som vill få tröjan när jag dog. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är faktist crew som frågar oftare än deltagarna var jag fått tag på tröjan eller att den är snygg/ful/cool/whatever.

Bara under min sista timme där så var det 3 stycken i crew som kommenterade tröjan, sista var skånetjejen som vill få tröjan när jag dog. :doh:

Fast hon såg ju olyckligt nog att den var en fejk-japansk-kopia. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...