Jump to content

Nya saker som inte funnits med förut!


Wallsten82
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Tror jag förstår nu trots dåligt namn på tråden och dålig inledning.

Klättra i stegar, plus 10000000 andra saker som bowling och MP3 i mobilen.

Vad var det för fel på namnet och inledningen?? Jag tycker det är klockren svenska iallafall =:confused:

Det blir inte mycket tydligare än så...

Va?
Redigerad av Wallsten82
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad var det för fel på namnet och inledningen?? Jag tycker det är klockren svenska iallafall =:confused:

Det blir inte mycket tydligare än så...

"Vilka?" är inte så bra trådtitel enlig mig i alla fall...

Om jag nu ska svara på frågan så blir det alltför svårt att räkna upp nåt, finns så otrolitg mycket nytt. Att hela spelet blir så mycket mer realistiskt och allt som hör därtill, det är väl ändå ganska bra svar på frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har det inte varit det i de gamla spelen då??

Utvecklingen går ju framåt (vore väl fan annars), men är fysiken så mycket bättre i den nya??

:)

Jo verkligen.

Jag tycker också att riktig fysik är att npc's flyger platt över bilen när man kör över dem. Eller flyter i luften.

DET! kallar jag riktig fysik.

Klart fysiken är mycket bättre i GTA IV.

Om du menar bil-fysiken så har den klart varit ganska bra innan men jag snackar om hur människorna rör sig och reagerar.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<_<

Jo verkligen.

Jag tycker också att riktig fysik är att npc's flyger platt över bilen när man kör över dem. Eller flyter i luften.

DET! kallar jag riktig fysik.

Klart fysiken är mycket bättre i GTA IV.

Om du menar bil-fysiken så har den klart varit ganska bra innan men jag snackar om hur människorna rör sig och reagerar.

Jag menar faktiskt ingen speciell fysik,jag undrade bara vilka nya grejer alla GTA fans såg fram emot,och vilka ni såg fram emot extra mycket.

Har förstått att tekniken är det en hel del som är nyfikna på och ser fram emot.

Själv är jag inte insatt i det tekniska,men jag förväntar mig att bli mind blowed när jag spelar det för första gången,och sen ett par månader till hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...