Jump to content

kommer det komma till ps2 ?


Gamo1
 Share

Recommended Posts

HAHAAHAhaHAHAHAHAHAHHAHAHAHA roligaste jag hört här på länge..

hur off får man lov att va lixom, trodde att ALLA visste att det endast e till Ps3 & 360, och möjligtvis PC som någon sa...

lixom till och med min flickvän visste om det och hon e verkligen inte tv-spel freak, eller knappt spelare.. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAAHAhaHAHAHAHAHAHHAHAHAHA roligaste jag hört här på länge..

hur off får man lov att va lixom, trodde att ALLA visste att det endast e till Ps3 & 360, och möjligtvis PC som någon sa...

lixom till och med min flickvän visste om det och hon e verkligen inte tv-spel freak, eller knappt spelare.. :whistling:

ja ? Jag sitter inte och nöter dethära forumet jag heller som du och din flickvän.

Det var 2 gången jag var inn på sidan på typ 1 åt tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Föratt ps1 var för dåligt och pallade inte det. KONSTIGT DÅ. Det SÖG när Sanandreas var ute.

Det handlar om utveckling. Rockstar Games vill precis som alla andra spelskapare göra bättre spel, vilket är lättare med ny teknologi. Hade man samutvecklat spelet till PS2 hade vi inte tittat på det spel vi ser nu. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAAHAhaHAHAHAHAHAHHAHAHAHA roligaste jag hört här på länge..

hur off får man lov att va lixom, trodde att ALLA visste att det endast e till Ps3 & 360, och möjligtvis PC som någon sa...

lixom till och med min flickvän visste om det och hon e verkligen inte tv-spel freak, eller knappt spelare.. :rolleyes:

Jag förstår varför han frågar. Fan, det görs ju PS2-spel fortfarande känns det som, och är man inte insatt så är det klart att man är osäker. Förresten skulle jag inte vara förvånad heller, jag menar PS2 är ju en minst lika bra konsoll som Xbox 360, tycker jag i alla fall. Hehum.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAAHAhaHAHAHAHAHAHHAHAHAHA roligaste jag hört här på länge..

hur off får man lov att va lixom, trodde att ALLA visste att det endast e till Ps3 & 360, och möjligtvis PC som någon sa...

lixom till och med min flickvän visste om det och hon e verkligen inte tv-spel freak, eller knappt spelare.. :teehee:

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAAHAhaHAHAHAHAHAHHAHAHAHA roligaste jag hört här på länge..

hur off får man lov att va lixom, trodde att ALLA visste att det endast e till Ps3 & 360, och möjligtvis PC som någon sa...

lixom till och med min flickvän visste om det och hon e verkligen inte tv-spel freak, eller knappt spelare.. :rolleyes:

Ifall det där var det roligaste du hört på länge så kan du inte leva ett roligt liv :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där har du okså svaret på din egen fråga. Smartskalle.

ööh, Ja men ps2 pallar ju säkert gta iv när det kommer ut bara dom hade ansträngt sej lite. så varför skulle det inte ? Det tillverkas ju spel till ps2 än som Need for Speed, Fifa och massa fler... så varför inte ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...