Jump to content

Red Alert 3


Boomer
 Share

Recommended Posts

En helt klart personlig åsikt dock. Visst, spelet var inte värdelöst men knappast bra IMO. Fult, stelt och segt. MP är okej på lan.

Fult, Stelt och Segt har inget med spelkänslan att göra. Spelet var värdelöst och kort, men roligt att spela för att det var såpass simpelt. Ta en tank och meja ner en hel map. Skojsigt värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ser ut som en liten Kopiea av RA 2 imo :confused: . Men hoppas de kommer uppgradera grafiken lite grann.

Det gjorde det faktist, men Red Alert 2 var ett jätte bra spel, och nu med en bättre motor och bättre grafik, nya enheter och en ny campaign. Kan det bli bättre :angry:

Red alert 2 var 2D och det där ser mer 3D ut :wub:

ser tydligt mycket bättre ut om man tittar på en bild från Red alert 2

red_alert2_screen001_1012184_0.jpg

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar ju som sagt läskande. Men jag stör mig på dom stora likheterna mellan RA2 och RA3. Inte bara att grafiken är otroligt påminnande utan många ljud är tagna från RA2, Inte ens tema låten är omgjord :)

Men minns fortfarande dom stunder man satt på skoldatorn och lirade LAn i skolan på rasterna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar ju som sagt läskande. Men jag stör mig på dom stora likheterna mellan RA2 och RA3. Inte bara att grafiken är otroligt påminnande utan många ljud är tagna från RA2, Inte ens tema låten är omgjord :)

Men minns fortfarande dom stunder man satt på skoldatorn och lirade LAn i skolan på rasterna ;)

Att ljuden är desamma är ju bara plus på nostalgifaktorn. Sen hur ni får 3D att likna 2D är ett mysterium. Men, men.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Saknar riktiga Tanya, vill inte ha någon blindin bella på klack skor ute på fältet >_<

Killen som aldrig spelade red alert 2, aye?

----

Det grymmaste är väl ändå att Tim Curry spelar den sovietiska ledaren! I'M JUST A SWEET TRANSVESTITE!

Spelet i sig vet jag inte. Balansen är rätt dålig och grafiken är för plottrig tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...