Jump to content

SIDAN HAR ÖPPNAT!


No name
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Om ni har problem att se allt innehåll på sidan testa att öppna i Internet Explorer istället, med senaste flash player installerat. För mig funkar detta perfekt.

Med Firefox får även jag "undifined" meddelanden men som sagt funkar det fint med Internet Explorer.

Nyaste flashplayer finns att hämta här: http://www.adobe.com/shockwave/download/do...=ShockwaveFlash

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dehär förgyllde min fredag! :P

Så mycket på en och samma gång!

Nya bilder, filmer och karta.

Jag gillar den första bilden, där man nästan ser hela Liberty City.

Ser riktigt bra ut. man kan se att till höger verkar det finnas en strand med en pir.

I södra (?) Alderny verkar LCs hamn finnas och allra längst till vänster så ser det ut att finnas ett kol eller kärnkraftverk (man ser kyltornen).

Någon som sett till något annat roligt?

Nu börjar det verkligen kännas som att det är på gång. Längtar så ändå in i hel*vete på detta spel. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar det man får se hittills, ska nog pressa brorsan lite att införskaffa en PS3. Vilket datum släpper dem IV (förstår att frågan kommit upp men det har ju ändrats några gånger), det är väl ändå rätt snart?

29 April.

Om man tänker efter så är det inte så farligt lång tid. :P

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, då har man väl sett igenom största delen av sidan och jag är mer än nöjd. Men man hittar liksom inga ord, allt ser bara så otroligt underbart ut. Alla bilder, alla filmer och allt annat nytt som vi fick se nu... :P Det här spelet kommer utan tvekan att bli årets spel, det råder det inga tvivel om!

Jösses vad jag längtar alltså.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, har sett igenom allt. Fy vad underbart. Screensen är visserligen med dålig grafik, men ändå. Filmerna säger allt, åh vad snyggt och välgjort. Noterade två mycket välgjorda saker. Den ena som är när Roman är full och vinglar runt och ramlar. Ser ni hur äckligt verkligt det ser ut? Varenda fotsteg och varenda lilla detalj. Fy fan.

Den andra är i "Whiz-reklamen" där en kille går med mobilen och i bakgrunden ser man poliserna. Ser ni hur välstrukturerade polisbilarna är? Så himla underbart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WOHO! Nu fungerar det i IE. Tack!

Förresten, tycker ni inte bakgrundsmusiken är jävligt lik bakgrundsmusiken i Getaway: Black Monday?

Kommer faktiskt inte ihåg riktigt exakt hur musiken i Black Monday låter. Men jag tycker det flesta känns väldigt Getaway, det känns mörkare igen, precis som III och Getaway var, och det känns verkligen seriöst streetcrime. Jag tror det kommer vara mycket fler likheter dessa spel emellen, därav kanske det allra mest ultimata spelet? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom in nu. Men det var ju inte så jävla mycket där. Ett antal nya screenshots (10-15st?) och fem videos och sen lite annat roligt, Whiz-reklam och Lovemeetnågot som var lite kul. Men vist, det var bra. I filmen om Roman så ser det både realistiskt och fult ut när Niko kör på någon. Ser lite konstigt ut. Men det är i vilket fall som helst mycket bättre än "körapånågonochsedanflygerdom10meteruppmedansdomliggersomomdomlågpåbacken".

Tycker även det ser underbart ut när folk springer.

Den här artikeln som ska komma snart, eller vad det nu är.

Nästa månad kommer EGM, Electronic Gaming Monthly, ut med ny upplaga där man bland annat kommer ha en ny förhandstitt av GTA IV.

Dan Hsu säger:

"another really cool, exclusive thing that can't be mentioned right now."

Jag har börjat funderat på om det är hud-en :doh:

Eller så är det bara info om någon stor funktion.

Nyheten Jacker postade gjorde iaf att jag längtade ännu mer. Säkert (läs:kanske) mer än vad hemsidan gjorde/gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...