Jump to content

gta spels formats indelning?


svamp i skogen
 Share

Recommended Posts

istället för att det finns ett officiellt forum för allt snack om det spelet, kunde man inte ha det uppdelat i en pc del, xbox del och ps2 del?

Men varför då, det är ju samma spel? Enda skillnaden i forumen skulle vara diskussion om kontroller, och i PC-forat då även kanske diskussioner om grafikinställningar, systemkrav.

Förslaget är egentlgien helt knäppt, ska det finnas flera trådar om precis samma frågor då också eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med TS. Detta är något som jag personligen har saknat väldigt länge, och det skulle hjälpa hela forumet upp på en helt ny nivå rent kvalitetsmässigt. gta spels formats indelningen är något av hjärtat på detta forum, och borde också behandlas som det.

VA!?

Hur kan något som inte existerar vara hjärtat på ett forum??

Och som El dudo skrev så skulle det som skiljer bara vara små obetydliga saker. Det skulle tom vara helt onödigt att skapa en tråd om kontroller.

GOSH!!

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var ju så självklart så det var äckligt?!

Att spela vidare på vad jag tror är den sämsta trådtiteln genom tiderna är bara helt jävla underbart!

Jo nu när ni säger det så.. Men sen har jag mig veterligen aldrig sett Marquis någon annanstans på forumet så jag tänkte mig att det bara va nån "lustig" person som verkligen tyckte det va en bra idé... Jag går o läser på om forum ironi.. den allra svåraste ironin för man kan aldrig veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo nu när ni säger det så.. Men sen har jag mig veterligen aldrig sett Marquis någon annanstans på forumet så jag tänkte mig att det bara va nån "lustig" person som verkligen tyckte det va en bra idé... Jag går o läser på om forum ironi.. den allra svåraste ironin för man kan aldrig veta.

Då måste du bott under en sten, då han har varit medlem längre än dig här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...