Jump to content

Flight Simulator X


RavenE
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kommer in på Hamachi, ser alla som är online och så, men jag hittar inte igen eran (din?) server i FSX. Varken om jag bara går in i lobbyn eller om jag försöker connecta direkt via ip.

Alla andra måste connecta själv :(

Men att inte ens då du kunde joina.

Man kanske ska tanka detta igen, vore mysigt att höra er skrika om hur dåligt man flyger :P

Jo, det var kul idag, Den lilla stunden :o

Men man toppade ju 280 000 Meter ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorgon får du vara med ^_^ Vi hade skit kul ikväll :o (Nu vet Ice Cube hur jag flyger :P )

Ja, hoppas bara att jag kan connecta. :(

Ska träna upp mina flying-skills med F-18 tills dess. Någon mer än jag som tycker att 747'an är lite småjobbig att flyga med? Kanske är för att jag är van vid lillebror 737. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, hoppas bara att jag kan connecta. :(

Ska träna upp mina flying-skills med F-18 tills dess. Någon mer än jag som tycker att 747'an är lite småjobbig att flyga med? Kanske är för att jag är van vid lillebror 737. :P

Avskyr 747 pg.a svårstyrt och urgammal panel, 737 har ju nyare panel och är lätt styrt.

Men F-18 är ju e mardrömm att landa tyvärr..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avskyr 747 pg.a svårstyrt och urgammal panel, 737 har ju nyare panel och är lätt styrt.

Men F-18 är ju e mardrömm att landa tyvärr..

Precis, 747'an är väldigt svårstyrd. Panelen brukar jag inte bry mig om så mycket, är bara där och pillar om jag vill leka riktig pilot och slå på lyset för "No smoking" och "Fasten seatbelts". ^_^ Och parkeringsbromsen och lite sådana roliga saker. :P

F-18 var lite lurig att landa märkte jag, men får man ner farten någorlunda så var det inga problem tyckte jag.

Älskar att ha "synen" ifrån tornet när jag flyger med den, det känns verkligen som att man är på en flyguppvisning då man ser planet flyga runt och trixa. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...