Jump to content

The Godfather 2


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Detta är kanske lite gamal info. Men de har tänkt att göra The Godfather 2 ja har börjat spela The Godfather 1 och tycker det är rätts så kul fast inge slår Mafia. Vad tror ni om The Godfather 2 tyvärr så finns varken info och screens. Ja hoppas de fixar grafiken lite bättre i The Godfather 2 och tar bort dom där gråa rutorna från bilarna.

Lite off-topic finns det nån mod till The Godfather så att det tar bort gråa rutorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig spelat Gudfadern och har redan tröttnat på det. Är inte förvånad för den delen heller med tanke på utvecklarna bakom det.

Jag var galen nog att köpa Gudfadern. Förlåt mig, men det var så. Tänker inte lägga ut ett öre på Gudfadern 2 då underbara spel som GTA4, Mafia 2 och The Getaway står framför oss. Gudfadern är det första spel jag någonsin kunnat döma utan att själv ha spelat det. Otroligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Älskar Mafia stämningen i Gudfadern spelet och det är faktist jävligt roligt att slå stackars affärsägare till marken när de vägrar lyda. Kunde dock ha gjorts bättre. Hoppas Gudfadern licensen säljs av EA (fittorna) till Rockstar Games eller liknande som vet hur man gör spel! Inte bara ett franchise.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske ska prova det innan du klankar ner på det.

Man ser på bilfysiken att den är dålig bara av att se gameplay. Precis som att jag såg hur bra bilfysiken var i Driver PL endast genom att se en video.

Den är så kass att det syns hur lätt som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Tycker inte att det verkar dåligt. Miljöerna ser ut som jag såg det i det första spelet. För rent, för onaturligt och för lite detaljer.

Tror knappast att det blir att köpa det här. Visst, jag har aldrig spelat något Gudfader spel, men av personlig spelsmak så dömmer jag det då jag ser det.

Allt är för rent och det är för lite detaljer. Lik spawnas några sekunder efter man dödat dem. Bilfysiken är dålig - det kan man se bara genom att titta på hur fordonet rör sig i kurvor etc. Bra bilfysik är inte endast bra bilfysik, utan så nära verkligenheten som möjligt. Genom att bara titta på gatorna i det första gudfader-spelet så insåg jag att allt såg ut som en damsugd, och tvättat kuliss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...