Jump to content

Ku Klux Klan Skin till GTA SA


Nathan_Bedford
 Share

Recommended Posts

Vi strävar efter vit makt och ett samhälle baserat på rasmedvetande och konservativa kristna värderingar. Vi tolererar inga judar, för dom tycker inte om Jesus, och inte heller papister. Vi tolererar inte heller negrer, turkar, mongoler och orientaler.

såna som du borde ha ett skott i pannan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Låt oss göra detta klart: Vi tolererar inte judar. De tror inte på Jesus. Deras kontroll av bankkartellerna liger bakom kommunismen. Vi tolererar inte papister. De styrs av en diktator i Rom. Vi tolererar inte turkar, mongoler, orientaler och negrer. Vi värnar om demokratin och den rätta livsstilen.

Låt oss göra detta klart: Många tolererar judar. Jag tror inte på Jesus eller Gud.

Snälla, en smart individ talar inte om för andra människor vad de tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi strävar efter vit makt och ett samhälle baserat på rasmedvetande och konservativa kristna värderingar. Vi tolererar inga judar, för dom tycker inte om Jesus, och inte heller papister. Vi tolererar inte heller negrer, turkar, mongoler och orientaler.

Så du menar att svarta har inge rätt att finnas som vi vita? Då är du dum i huve äckel rasist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt oss göra detta klart: Vi tolererar inte judar. De tror inte på Jesus. Deras kontroll av bankkartellerna liger bakom kommunismen. Vi tolererar inte papister. De styrs av en diktator i Rom. Vi tolererar inte turkar, mongoler, orientaler och negrer. Vi värnar om demokratin och den rätta livsstilen.

Jesus var ju jude :)

Rätta livsstilen? Bräna kors och slå ner folk för dom är annorlunda? Logiskt va? Slå ner dom andra så blir du glad? Och vafan ku kux klan i svergie? Finns knappt svarta i svergie ni borde hatta araber såfall.

uhh.. HATA DIG KOM DIN HORA SKA KNULLA SUNDER DIG!!! (ni väntade efter det va?)

Nej men allvarligt titta bort från hattet brorsan det är inte svaret. (ja jag har sät American history x)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jesus var ju jude :lol:

Rätta livsstilen? Bräna kors och slå ner folk för dom är annorlunda? Logiskt va? Slå ner dom andra så blir du glad? Och vafan ku kux klan i svergie? Finns knappt svarta i svergie ni borde hatta araber såfall.

uhh.. HATA DIG KOM DIN HORA SKA KNULLA SUNDER DIG!!! (ni väntade efter det va?)

Nej men allvarligt titta bort från hattet brorsan det är inte svaret. (ja jag har sät American history x)

BÄSTA INLÄGGET NÅGONSIN

JAG ÄR I TÅRAR -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Judar tycker inte om Jesus ? Hur vet du det ? Finns säkert nån jude som har en vän som heter Jesus som är från Mexico eller något som han tycker om mycket. Du gillar inte filmer med Adam Sandler eller någon annan rolig jude? Finns ju ett antal som är grymt roliga och med i skit roliga filmer. Kristen eh? Fråga din gud varför han aldrig har hjälpt mig :lol:

Jesus var jude puss

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Negern är den lägst stående varelsen som finns på vår jord. Han hade det rikaste landet i världen och lät det gå i slasken. Diamanter sköt upp mellan tårna på honom och han hade inte vett nog att böja sig ner och plocka upp dem. Han har aldrig byggt en skyskrapa, han har aldrig uppfunnit hjulet för att kunna dra en vagn, han har aldrig hittat på ett alfabet. Han är den enda sorten på jorden som äter upp sina egna. Hans instinkter är djuriska, han är som en djungelman, en apa, en babian. Man borde ta alla nergrer till ett stort gruvhål och fylla den till hälften, sedan skulle man spränga sidoväggarna så att allt sand rasar in och begraver alla levande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Negern är den lägst stående varelsen som finns på vår jord. Han hade det rikaste landet i världen och lät det gå i slasken. Diamanter sköt upp mellan tårna på honom och han hade inte vett nog att böja sig ner och plocka upp dem. Han har aldrig byggt en skyskrapa, han har aldrig uppfunnit hjulet för att kunna dra en vagn, han har aldrig hittat på ett alfabet. Han är den enda sorten på jorden som äter upp sina egna. Hans instinkter är djuriska, han är som en djungelman, en apa, en babian. Man borde ta alla nergrer till ett stort gruvhål och fylla den till hälften, sedan skulle man spränga sidoväggarna så att allt sand rasar in och begraver alla levande.

Minst sagt spännande läsning ^_^ ! lol. Varför är denna topic inte låst ännu?

Redigerad av kalle.b
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Negern är den lägst stående varelsen som finns på vår jord. Han hade det rikaste landet i världen och lät det gå i slasken. Diamanter sköt upp mellan tårna på honom och han hade inte vett nog att böja sig ner och plocka upp dem. Han har aldrig byggt en skyskrapa, han har aldrig uppfunnit hjulet för att kunna dra en vagn, han har aldrig hittat på ett alfabet. Han är den enda sorten på jorden som äter upp sina egna. Hans instinkter är djuriska, han är som en djungelman, en apa, en babian. Man borde ta alla nergrer till ett stort gruvhål och fylla den till hälften, sedan skulle man spränga sidoväggarna så att allt sand rasar in och begraver alla levande.

Hur fan vet du vem som uppfan hjulet? Jag vet iaf inte. Dom är presis som vi vita. Bara att dom har haft mkt problem. Endell pga Vita (Förslavning någon?)

@ yo.yo: Ja han är jude.

@Pico: Om du var allvarlig tack ^_^

Edit: Från min kompis http://sv.wikipedia.org/wiki/Sumer" target=_blank">http://sv.wikipedia.org/wiki/Sumer Hjulet upfanns i Irak

Kannibalism är inte bland afrikanerna heller det har funnits i många länder där vita bor i.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cannibalism" target=_blank">http://en.wikipedia.org/wiki/Cannibalism mer info.

Hoppas på att du får litte vett i dig.

Redigerad av yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man bortser från off topic-diskussionen om negrer så är detta en helt legitim tråd från Nathan_Bedford's sida. Jag tycker att alla ni övriga medlemmar ska skärpa er, vill han ha ett KKK-skin så vill han! Det skulle väl vara kul att lattja runt i?

Håll er till topic och sluta få moralpanik. Jag känner själv tyvärr inte till något sådant skin men jag minns ju grim-storyn med swastika-skinnet... ingen aning om var man kan hitta det dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi strävar efter vit makt och ett samhälle baserat på rasmedvetande och konservativa kristna värderingar. Vi tolererar inga judar, för dom tycker inte om Jesus, och inte heller papister. Vi tolererar inte heller negrer, turkar, mongoler och orientaler.

Libanesiska kristna då? dom var ju bland dom första kristna i världen. plus att dom som först stöttade jesus var ju just outcasts så som luder, utäningar och annat folk som ingen tyckete om. och om du inte står för dom sakerna som jesus gjorde och sa men ändå tror på "kristan värderingar" så är du väll en Jude eller är jag helt ute och cyklar? ok kom inte och säg "ja men så var kristendomen för, det är anorlunda nu" för du har ju skrivit "konservativa kristna värderingar" och "konservativt"=bevara det gamla, alltså den gammla kristna tron.

Plus att hela "vitmakt negerslakt!", "vit makt" och "Bss" grejen är så sent 80-tal, tidigt 90- som det kan bli. slår vad om att du går runt i bombarjacka (har en stjälv, inge fel med det) och har rakad skalle och lyssnar på Ultima thule och sån skit och tror att du är värsta coola rasisten.

Har du ens sett någon "neger" eller "turkar" i hela dit liv eller? om du nu ska leka ny-nazist ska du väll kunna förklaradig stjälv, något som många s.k "rasister" och "neo-nazister" har väldigt svårt med. åk till salem något år och träffa några "riktiga" rasister. Undrar vad dom skulle tycka om en 10 åring som springer runt och skriker "Vit makt"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...