Jump to content

Ku Klux Klan Skin till GTA SA


Nathan_Bedford
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du har inte ens någon aning om vad dem står för. Stackars förvirrade pojke.

Vi strävar efter vit makt och ett samhälle baserat på rasmedvetande och konservativa kristna värderingar. Vi tolererar inga judar, för dom tycker inte om Jesus, och inte heller papister. Vi tolererar inte heller negrer, turkar, mongoler och orientaler.

Redigerad av Nathan_Bedford
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi strävar efter vit makt och ett samhälle baserat på rasmedvetande och konservativa kristna värderingar. Vi tolererar inga judar, för dom tycker inte om Jesus. Vi tolererar inte heller negrer, turkar om många fler som jag inte tänker dra upp i det här forumet..

Hur gammal är du om jag får fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi strävar efter vit makt och ett samhälle baserat på rasmedvetande och konservativa kristna värderingar. Vi tolererar inga judar, för dom tycker inte om Jesus. Vi tolererar inte heller negrer, turkar om många fler som jag inte tänker dra upp i det här forumet..

Vill du veta en sak?

I Bibeln så säger Jesus att vi skall även vara förlåtande och icke döma andra.

Sedan står det inget om rasism och hat i Bibeln. Min Gud är då ingen blodtörstig tyrann!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte ens någon aning om vad dem står för. Stackars förvirrade pojke.

Jag är inte förvirrad, det är bara du som är förvirrad av min vilseledande ironi. :)

Och klart jag vet vad KKK står för och vad dem har gjort, tveklöst.

@Officer Hernandez: Och i koranen står det att de skall krossa alla som inte följer Allah, det handlar om hur det tolkas/översätts.

@yo.yo: Han vet vad han följer, så låt bara åsikts- och yttrandefriheten glimmra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte ens någon aning om vad dem står för. Stackars förvirrade pojke.

Låt oss göra detta klart: Vi tolererar inte judar. De tror inte på Jesus. Deras kontroll av bankkartellerna liger bakom kommunismen. Vi tolererar inte papister. De styrs av en diktator i Rom. Vi tolererar inte turkar, mongoler, orientaler och negrer. Vi värnar om demokratin och den rätta livsstilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt oss göra detta klart: Vi tolererar inte judar. De tror inte på Jesus. Deras kontroll av bankkartellerna liger bakom kommunismen. Vi tolererar inte papister. De styrs av en diktator i Rom. Vi tolererar inte turkar, mongoler, orientaler och negrer. Vi värnar om demokratin och den rätta livsstilen.

Jävla Rasist. Drop Dead :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt oss göra detta klart: Vi tolererar inte judar. De tror inte på Jesus. Deras kontroll av bankkartellerna liger bakom kommunismen. Vi tolererar inte papister. De styrs av en diktator i Rom. Vi tolererar inte turkar, mongoler, orientaler och negrer. Vi värnar om demokratin och den rätta livsstilen.

Får jag ta på dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt oss göra detta klart: Vi tolererar inte judar. De tror inte på Jesus. Deras kontroll av bankkartellerna liger bakom kommunismen. Vi tolererar inte papister. De styrs av en diktator i Rom. Vi tolererar inte turkar, mongoler, orientaler och negrer. Vi värnar om demokratin och den rätta livsstilen.

VIT MAKT, VIT MAKT, VIT MAKT!

First I was like :wub:

but then I lol'd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...