Jump to content

Buggar och Myter


boxholm
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Det kanske inte är en myt, men det är en konstig sak. Som säkert alla har sett. :teehee:

Men jag undrar om gubben i vattnet med cement på fötterna har någon mening, så att säga.

Eller är det bara en ful/kul grej? :wacko:

Har tyvärr ingen screenshot :mf_doof:

Edit: Ber om ursäkt om det finns en tråd med detta. :ph34r:

Edit2: Det är ingen bugg heller. x)

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske inte är en myt, men det är en konstig sak. Som säkert alla har sett. :teehee:

Men jag undrar om gubben i vattnet med cement på fötterna har någon mening, så att säga.

Eller är det bara en ful/kul grej? :wacko:

Har tyvärr ingen screenshot :mf_doof:

Edit: Ber om ursäkt om det finns en tråd med detta. :ph34r:

Edit2: Det är ingen bugg heller. x)

Det är varken en myt eller bugg, utan som du säger bara en kul grej. Det finns två gubbar förresten, om du inte visste det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är varken en myt eller bugg, utan som du säger bara en kul grej. Det finns två gubbar förresten, om du inte visste det.

Oh shit, det var tillochmed fel spel jag skrev om, jag menar Vice City. Har inte kört VC stories.

Men jag antar att dem finns med där också, som du sade? <_<

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh shit, det var tillochmed fel spel jag skrev om, jag menar Vice City. Har inte kört VC stories.

Men jag antar att dem finns med där också, som du sade? <_<

Hehh, va, är vi i VCS-forumet...? :cry:

Ja jävlar, jag blandar så otroligt här ibland. Ibland kan jag tro att jag är i VC-forumet när jag egentligen är i VCS-forumet och tvärtom. Så jag menar självklart Vice City, men jag tror inte att snubbarna finns i VCS, har inte läst nåt om det.

<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Hände nått konstigt idag när jag hoppade ur flygplanet vid Vance hus, jag hoppade av just innan jag landat på marken och kommer plötsligt in i Vance hus? :mf_doof:

Ursäkta kvallan, bilden är tagen med mobilkameran.

Redigerad av HejsanHoppsan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 months later...

har nyss förnyat mitt intresse för GTA genom att börja spela VCS på PS2..

har upptäckt att siktet inte funkar som det ska alla gånger :teehee: ibland går det inte att cycla mellan offren.. då måste man släppa "siktknappen" och ta nya tag för att slakta nästa snubbe :wub:

mycket störande när man har mycket massakerande att göra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har nyss förnyat mitt intresse för GTA genom att börja spela VCS på PS2..

har upptäckt att siktet inte funkar som det ska alla gånger :rolleyes: ibland går det inte att cycla mellan offren.. då måste man släppa "siktknappen" och ta nya tag för att slakta nästa snubbe :doh:

mycket störande när man har mycket massakerande att göra..

Oj, hej! Länge sen man såg dig! :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tänk att folk kommer ihåg en :ermm: har varit hektiskt och omtumlande dom senaste åren, väldigt lite tid till gta-speleri..

har varit sugen på att åka till miami på sistone så jag tänkte att det var dax att röja runt i vice city igen..

Hur ska man nånsin kunna glömma mannen som vägrar påbörja sina inlägg med stor bokstav? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...