Jump to content

Jackass 2,5


eliizar
 Share

Recommended Posts

Så du blev inte äcklad när Steve-O

hade på sig "the fart mask"

i tvåan?

Njaa. Eller jag ogillar Preston Lacy, så just den biten när han

bajsar i tratten

gav mig en "Hmm. Okej. :mf_doof: "-känsla. Men så värst äcklad blev jag inte.

Eller när Dave England

käkade hästbajs

?

Nääh, det var ju bara torrt gräs.

Eller varför inte när Pontius

drack sperma

? Hmm... :P

Åh, det hade jag glömt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket sevärd! Undra vilka tankar som for igenom indiens huvud när han hällde öl på sina naglar..? :)

Men måste också säga att det var ett det mest magstarka jag har sett från Jackass gänget.

Steve-O gör liknande saker i sina långfilmer. Då dricker han bla vin ur en annan mans "skåra" i sin arm, nån form av skada tror jag. Han dricker även öl som rinner genom röven på nån annan.

Steve-O you know.. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kalla mig värdelös, men jag kan inte hitta filmen på hemsidan du länkade till. Kan någon förklara var jag kan se den?

Du får nog tanka från en tracker, man kunde bara se den gratis om man bodde i USA, och nu måste man köpa den tror jag.

Edit: Kanske inte får skriva på detta vis. Men filmen var ju gratis. Det är ju ingen riktig film ens.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får nog tanka från en tracker, man kunde bara se den gratis om man bodde i USA, och nu måste man köpa den tror jag.

Edit: Kanske inte får skriva på detta vis. Men filmen var ju gratis. Det är ju ingen riktig film ens.

Okej, tack.

EDIT: Sett den nu. Delar väl de flestas åsikter med att den inte var jättebra, men okej.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom delarna där dom är som de gamla jackassfilmerna ÄGER :alien: Men blir om inte mer och mer lika dirty sanchez? :)

Jag vill egentliga hålla med dig, eftersom att Dirty Sanchez gör vidriga saker som bara är äckligt och inte ett dugg kul och Jackass börjar åka lite åt det hållet i vissa scener ja. MEN!....Detta är inget negativt, konstigt nog. Jag avskyr Dirty Sanchez (fåniga britt-wannabees), men för mig känns det som att vad Jackass än gör är det roligt. Varesig dom sätter blodiglar på diverse känsliga kroppsdelar, dricker öl från ruttna naglar eller bajsar på kommando. Det är fruktansvärt kul, eftersom att det är just dom. Visst är det vidrigt, men fortfarande med glimten i ögat. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill egentliga hålla med dig, eftersom att Dirty Sanchez gör vidriga saker som bara är äckligt och inte ett dugg kul och Jackass börjar åka lite åt det hållet i vissa scener ja. MEN!....Detta är inget negativt, konstigt nog. Jag avskyr Dirty Sanchez (fåniga britt-wannabees), men för mig känns det som att vad Jackass än gör är det roligt. Varesig dom sätter blodiglar på diverse känsliga kroppsdelar, dricker öl från ruttna naglar eller bajsar på kommando. Det är fruktansvärt kul, eftersom att det är just dom. Visst är det vidrigt, men fortfarande med glimten i ögat. :mf_doof:

Håller med till 100%! up! :alien:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...