Jump to content

Raketer


kire21
 Share

Raketer  

73 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ville egentligen inte vara den som berättar det här för dig men gud existerar inte, sorry man :huh:

Det sant. Gud existerar inte. Endå ber vi till något som inte finns. Vi som faktiskt har för mat dagen vi tackar såklart Gud för maten.. De som svälter då, varför I helvete skapar man inte en kyrka - Där kan de be till Gud och få mat. Gud för mig är Galen Ultimat Dumhet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag går och kollar när kommunen skjuter upp skattepengar i en park här. :( Själv lägger jag inte en krona på det.

Jag ÄLSKAR att se mina surt förvärvade pengar som automatiskt går till staten flyga upp i luften och brinna upp för att försvinna för alltid :huh:

kommer inte lägga en krona, då jag ska fira min nyår i plogbilen. skulle bli ganska kallt och sen varmt så det lär behövas saltas.

pommac, chapangeglas, partyhatt och abba-happy new year, saltbil och helt solo alena is the shit ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...