Jump to content

Karaktärerna i IV


LunCh
 Share

Recommended Posts

Åh herregud alltså.

Att döma av både andra och trailern har vi sett mycket hip-hop. Det kan du inte förneka. Ghettot, driveby's, hip-hoppare osv. Hur vi drömmer saker? Åååh, det kanske är du som drömmer. Det där tog du direkt från Johny's post och om du inte kommer med något som du själv har resonemang för så är det där bara copypaste på skiten. Sedan var hela Los Santos och den stilen (självaste ghettona och karaktärerna) sjukt mycket rap/hip-hop. San Fierro var mindre sådan kultur, men fortfarande spelade man CJ som själv har en sorts LS-anda över sig. Sedan är det mycket mer än bara slutet och början i SA som är hiphop.

Nej, vi vill inte se en nerkoksad (Vafan är det?) hårdrockare. Det är olika vad människor vill se. Jag tror R* har gjort det bra med Niko och allt, men det varierar från person från person vad man vill se. Jag tyckte mycket om Tommy Vercetti och hela storyn i Vice City. Det är vad jag vill ha, sedan vill någon annan ha något annat.

Och snälla, använd iaf någon sorts stavningskontroll på dina texter.

Det ända som min post som var som johny's post var att jag skrev att det finns andra delar i SA än hiphop relaterade.

Gissar äver på att du är en av dem som tänker hiphop som något negativt i helhet.

En nerkoksad hårdrockare betyder en nedkoksad hårdrockare, en hårdrockare hög på kokain vilket musiken och stilen relateras till vilket ingen kan föneka, likadant med hiphop och weed bortsätt från att weed is not a drug, iaf inte mer än alkohol!

btw så skrev jag ingenting om att drömma, jag skrev dömma!

och vad det gäller stavningen så kunde jag inte give a rats ass om jag råkat stava fel på ett ord eller om jag missat en bokstav i ett ord, bara smartasses kommenterar på sånt, och ingen gillar en smartass

ontopic: tycker karaktärerna känns lite tomma, av det jag sett, men jag tror att dem kommer vara bra när man spelar själva spelet

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Det ända som min post som var som johny's post var att jag skrev att det finns andra delar i SA än hiphop relaterade.

Gissar äver på att du är en av dem som tänker hiphop som något negativt i helhet.

En nerkoksad hårdrockare betyder en nedkoksad hårdrockare, en hårdrockare hög på kokain vilket musiken och stilen relateras till vilket ingen kan föneka, likadant med hiphop och weed bortsätt från att weed is not a drug, iaf inte mer än alkohol!

btw så skrev jag ingenting om att drömma, jag skrev dömma!

och vad det gäller stavningen så kunde jag inte give a rats ass om jag råkat stava fel på ett ord eller om jag missat en bokstav i ett ord, bara smartasses kommenterar på sånt, och ingen gillar en smartass

ontopic: tycker karaktärerna känns lite tomma, av det jag sett, men jag tror att dem kommer vara bra när man spelar själva spelet

Du skrev även att första och sista delen i SA var om hiphop. Det var också copypaste.

Nej, jag tänker inte att hiphop är negativt i helhet, men jag tänker negativt om R* ska blanda in så mycket hiphop som dom gjorde i SA (De gör dom troligen inte, men ändå), därför vi har redan sett det. Vi vill väl se ngt nytt. Och att du föreläser om att cannabis inte är en drog är bara löjligt, för det är det. Döma skrivs med ett M förresten. Sedan så ser hela din text ut som du går i 3:an i grundskolan. 2/3 av alla dina ord är felstavade och dina meningar är felformulerade. Och nej, jag är inte en smartass, men om jag vore det skulle jag ändå ha ett bättre liv än dig.

Snälla, du förnedrar dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och nej, jag är inte en smartass, men om jag vore det skulle jag ändå ha ett bättre liv än dig.

Snälla, du förnedrar dig själv.

Okej du är kanske inte en smartass men du är en riktig egotrippad asshole, snackar om att du har ett bättre liv!

jag säger inte att jag har ett bättre liv än dig, men för fan mannen, hur fan kan du argumentera om någons stavning och sedan avsluta med att du skulle ha ett bättre liv, dumma fitta, skulle vilja slå dig :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det börjar uppriktigt sagt bli jävligt töntigt med allt gnäll om hiphop.

"Wuäh, de har hiphop-kultur med i spelet! Det vill inte jag ha! Mamma, säg åt de att sluta!"

Sluta bitcha, R* gör som de vill, och det skadar inte er på något sätt.

Vi får väl skriva våra åsikter utan att du ska klandra ner dom (t.o.m nu när vi har argument för dom).

Sedan gnäller vi inte? Vi har bara kommenterat att vi inte hoppas på lika mkt hip-hop som det var i SA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det börjar uppriktigt sagt bli jävligt töntigt med allt gnäll om hiphop.

"Wuäh, de har hiphop-kultur med i spelet! Det vill inte jag ha! Mamma, säg åt de att sluta!"

Sluta bitcha, R* gör som de vill, och det skadar inte er på något sätt.

Hip-hop förstör spelet. Carl och hans efterblivna zombies, de obildade hiphopnegrarna förstörde hela spelet. De kan knappt tala riktigt. ''Yo, yo, fuck yo.''

Jävla smörja. Synd att Carl inte kunde bli den första huvudkaraktären i GTA's historia som blev dödad. Ja, jag gråter om det skall vara massor av jävla hiphop med. Det suger. Orkar med inte töntar med bling bling och ett jävla linne. Toni Cipriani är ett gott exempel på min stil. Det är vad jag tycker så säg inget annat. Tror endå inte det kommer att vara så mycket hiphopp i spelet. Finns möjligheten att döda karaktärerna kommer jag att skjuta ihjäl alla hiphopare, som det där jävla gringot som står vid ett biljardbord.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hip-hop förstör spelet. Carl och hans efterblivna zombies, de obildade hiphopnegrarna förstörde hela spelet. De kan knappt tala riktigt. ''Yo, yo, fuck yo.''

Jävla smörja. Synd att Carl inte kunde bli den första huvudkaraktären i GTA's historia som blev dödad. Ja, jag gråter om det skall vara massor av jävla hiphop med. Det suger. Orkar med inte töntar med bling bling och ett jävla linne. Toni Cipriani är ett gott exempel på min stil. Det är vad jag tycker så säg inget annat. Tror endå inte det kommer att vara så mycket hiphopp i spelet. Finns möjligheten att döda karaktärerna kommer jag att skjuta ihjäl alla hiphopare, som det där jävla gringot som står vid ett biljardbord.

Väl talat, Cyprez

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hip-hop förstör spelet. Carl och hans efterblivna zombies, de obildade hiphopnegrarna förstörde hela spelet. De kan knappt tala riktigt. ''Yo, yo, fuck yo.''

Jävla smörja. Synd att Carl inte kunde bli den första huvudkaraktären i GTA's historia som blev dödad. Ja, jag gråter om det skall vara massor av jävla hiphop med. Det suger. Orkar med inte töntar med bling bling och ett jävla linne. Toni Cipriani är ett gott exempel på min stil. Det är vad jag tycker så säg inget annat. Tror endå inte det kommer att vara så mycket hiphopp i spelet. Finns möjligheten att döda karaktärerna kommer jag att skjuta ihjäl alla hiphopare, som det där jävla gringot som står vid ett biljardbord.

Okej du har förklarat din åsikt, acceptera andras? T.ex de som skapar spelet? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har något som de stör sig på. GTA IV utspelar sig väl i nutid?

Idag är hiphop stort, så det är ju ganska uppenbart att det kommer att vara med.

Jag gillar inte hiphop, men jag stör mig inte ett dugg på att det är med i spelet, det är som sagt nutid. (Realism ftw)

Jag tycker det vore lite konstigt om hiphop inte fanns med spelet alls.

Och ja, självklart har alla sina egna åsikter, så det borde man inte lacka ur på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hip-hop förstör spelet. Carl och hans efterblivna zombies, de obildade hiphopnegrarna förstörde hela spelet. De kan knappt tala riktigt. ''Yo, yo, fuck yo.''

Jävla smörja. Synd att Carl inte kunde bli den första huvudkaraktären i GTA's historia som blev dödad. Ja, jag gråter om det skall vara massor av jävla hiphop med. Det suger. Orkar med inte töntar med bling bling och ett jävla linne.

Det dummaste jag har läst på länge.

Btw fram med näsdukarna för här kommer det bli ett jäkla gråtandes.

Kicken: Måste bara fråga, vad har driveby's med hiphop och att göra? :huh:

Redigerad av Carlis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det dummaste jag har läst på länge.

Btw fram med näsdukarna för här kommer det bli ett jäkla gråtandes.

Kicken: Måste bara fråga, vad har driveby's med hiphop och att göra? :huh:

Hiphop förknippas ofta med Driveby's då det just är (ghetto)gängen som är majoriteten av dom som utför detta dåd. (Och alla ghettogäng är ju rappare/hiphopare).

Det är naturligtvis inte bara dom, men det är just deras stil och kultur detta med driveby's.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej du har förklarat din åsikt, acceptera andras? T.ex de som skapar spelet? :lol:

Var gör han inte det, liksom?

Och ja, självklart har alla sina egna åsikter, så det borde man inte lacka ur på.

Ja, precis. Vissa, inte bara du Reve, i den här tråden är rent ut sagt korkade. Ni utgår ifrån att det finns en åsikt som är rätt och håller man inte med om den, utan är utav en annan åsikt, då KLANKAR man plötsligt ner på eran? Det gör man INTE! Man har sin egna. Deal with it.

Edit: Wow, det var värre än jag trodde. Haha Kicken, varför blandar du inte att du skulle ha ett bättre liv än emo? :huh::(

Och vafan, om man nu ska få säga sin åsikt utan att någon ens inte håller med en pyyttelite, vilket det verkade som du tyckte i din post i "Folk lämnar pga...", varför säger du då att emo förnedrar sig själv genom att säga vad han tycker? Herregud.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var gör han inte det, liksom?

Ja, precis. Vissa, inte bara du Reve, i den här tråden är rent ut sagt korkade. Ni utgår ifrån att det finns en åsikt som är rätt och håller man inte med om den, utan är utav en annan åsikt, då KLANKAR man plötsligt ner på eran? Det gör man INTE! Man har sin egna. Deal with it.

Edit: Wow, det var värre än jag trodde. Haha Kicken, varför blandar du inte att du skulle ha ett bättre liv än emo? :lol:;)

Och vafan, om man nu ska få säga sin åsikt utan att någon ens inte håller med en pyyttelite, vilket det verkade som du tyckte i din post i "Folk lämnar pga...", varför säger du då att emo förnedrar sig själv genom att säga vad han tycker? Herregud.

Okej, det där med livet var väl lite överdrivet :huh:

Men jag blir rätt sjukt arg på sådana som emo, så då kan jag inte kontrollera vad jag skriver. Min dåliga förklaring just nu :(

Sedan gnällde Johny om att vi gnällde över att vi "gnällde" över hiphop som jag inte kan se som en förklaring.

Och varför jag tyckte emo förnedrade sig själv var för att 1) Han inte kan formulera sina meningar och gör stavfel i nästan varje ord 2) Använde förnedrande och idiotiska ord 3) Gick offtopic 4) osv...

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, det där med livet var väl lite överdrivet :huh:

Men jag blir rätt sjukt arg på sådana som emo, så då kan jag inte kontrollera vad jag skriver. Min dåliga förklaring just nu :(

Sedan gnällde Johny om att vi gnällde över att vi "gnällde" över hiphop som jag inte kan se som en förklaring.

Och varför jag tyckte emo förnedrade sig själv var för att 1) Han inte kan formulera sina meningar och gör stavfel i nästan varje ord 2) Använde förnedrande och idiotiska ord 3) Gick offtopic 4) osv...

Allt var överdrivet. Du borde bara erkänna och be om ursäkt.

Hans stavning är dålig, javisst, men han uttrycker sig bra och man förstår precis vad han menar. Han tillför diskussionen jättemycket.

Att använda, i dina ögon, "förnedrande och idiotiska ord" är betydligt bättre än att säga förnedrande och idiotiska saker, som du gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hiphop förknippas ofta med Driveby's då det just är (ghetto)gängen som är majoriteten av dom som utför detta dåd. (Och alla ghettogäng är ju rappare/hiphopare).

Det är naturligtvis inte bara dom, men det är just deras stil och kultur detta med driveby's.

Jag kan faktiskt inte hålla med om det, men alla människor tänker och tycker olika :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt var överdrivet. Du borde bara erkänna och be om ursäkt.

Hans stavning är dålig, javisst, men han uttrycker sig bra och man förstår precis vad han menar. Han tillför diskussionen jättemycket.

Att använda, i dina ögon, "förnedrande och idiotiska ord" är betydligt bättre än att säga förnedrande och idiotiska saker, som du gör.

Nej, det var absolut INTE överdrivet. Uttrycker sig bra? Ja, okej, du kanske tycker det, men tyvärr inte jag.

Javisst tillför han mycket, det har jag inte nekat. Det är bra med sådana som honom, därför då får man en disskusion, men inte i hur ska man uttrycka det, i sådan form. Sedan tycker jag att emo och jag är lika i det sättet då han använde sig av mindre bra ord mot mig och jag är en hetlevererad person, så jag använde mindre bra ord mot honom.

Det du får det att låta som är att han är mycket bättre än mig, trots att han använder sig av minst lika dåliga "dåliga ord" som mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hiphop förknippas ofta med Driveby's då det just är (ghetto)gängen som är majoriteten av dom som utför detta dåd. (Och alla ghettogäng är ju rappare/hiphopare).

Det är naturligtvis inte bara dom, men det är just deras stil och kultur detta med driveby's.

skitsnack,skitsnack och åter igen skitsnack... driveby's används väldigt ofta i latinamerikanska områdena oxå, och dom lyssnar inte alla på hiphop utan mer spansk musik.. och jag håller med, hiphop grejsen i SA va överdriven ibland, men där va ju vissa karaktärer som va väldigt skojsigt ibland..

jag personligen ser hellre hiphop-aktigt i IV än typ något halvtaskigt litet påhitt som inte alls verkar trovärdigt..

och hiphopen är stor i USA just nu, så de kommer garanterat vara med, men ja, nu spelar man ju inte som hiphopare så spela roll?

fattar egentligen inte vf folk sitter och klagar gång på gång över saker som inte spelar någon som helst roll för idioterna kommer köpa spelet ändå? och ingen från R* sitter knappast på gtasajten och kollar våra åsikter, so give it a rest..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skitsnack,skitsnack och åter igen skitsnack... driveby's används väldigt ofta i latinamerikanska områdena oxå, och dom lyssnar inte alla på hiphop utan mer spansk musik.. och jag håller med, hiphop grejsen i SA va överdriven ibland, men där va ju vissa karaktärer som va väldigt skojsigt ibland..

jag personligen ser hellre hiphop-aktigt i IV än typ något halvtaskigt litet påhitt som inte alls verkar trovärdigt..

och hiphopen är stor i USA just nu, så de kommer garanterat vara med, men ja, nu spelar man ju inte som hiphopare så spela roll?

fattar egentligen inte vf folk sitter och klagar gång på gång över saker som inte spelar någon som helst roll för idioterna kommer köpa spelet ändå? och ingen från R* sitter knappast på gtasajten och kollar våra åsikter, so give it a rest..

Nja, jag har fortfarande fått den uppfattningen av det jag läst. Att hiphop och likadan kultur är nära relaterat till detta, men jag är inte stensäker på just det, så du kan ha rätt. Du borde kunna det bättre, tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...