Jump to content

Karaktärerna i IV


LunCh
 Share

Recommended Posts

Driveby's andvändes väl flitigt av 30-talets mafiosos? Det var ju dem som kom på det eller hur man nu ska säga? Har dock ingen fast grund för det senare påståendet men jag antar att det var Maffian som började?

Men jag håller också med om att det nu för tiden mest är gäng som utför så kallade driveby's.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Var gör han inte det, liksom?

Ja, precis. Vissa, inte bara du Reve, i den här tråden är rent ut sagt korkade. Ni utgår ifrån att det finns en åsikt som är rätt och håller man inte med om den, utan är utav en annan åsikt, då KLANKAR man plötsligt ner på eran? Det gör man INTE! Man har sin egna. Deal with it.

Edit: Wow, det var värre än jag trodde. Haha Kicken, varför blandar du inte att du skulle ha ett bättre liv än emo? :huh::(

Och vafan, om man nu ska få säga sin åsikt utan att någon ens inte håller med en pyyttelite, vilket det verkade som du tyckte i din post i "Folk lämnar pga...", varför säger du då att emo förnedrar sig själv genom att säga vad han tycker? Herregud.

Jag tycker dock att det är Cyprez som är lite överdriven med sina åsikter. Sen "uppfann" man drive-by's för att kunna skjuta folk samtidigt som man körde iväg i flyktfordonet. För att komma därifrån snabbare helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Citera mina ''överdrivna'' åsikter, tack.

Hip-hop förstör spelet. Carl och hans efterblivna zombies, de obildade hiphopnegrarna förstörde hela spelet. De kan knappt tala riktigt. ''Yo, yo, fuck yo.''

Finns möjligheten att döda karaktärerna kommer jag att skjuta ihjäl alla hiphopare, som det där jävla gringot som står vid ett biljardbord

Låter bara så fjantigt. Om jag inte gillat "din stil" dvs Mafiosos etc. så hade jag inte sagt att de förstör din stil med en massa hjärndöda sicilieneraäckleln som bryter jätteäckligt på sin fittbögiga italienska. Eftersom det låter bara så töntigt. Dock måste jag påpeka att jag älskar maffia-stilen :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter bara så fjantigt. Om jag inte gillat "din stil" dvs Mafiosos etc. så hade jag inte sagt att de förstör din stil med en massa hjärndöda sicilieneraäckleln som bryter jätteäckligt på sin fittbögiga italienska. Eftersom det låter bara så töntigt. Dock måste jag påpeka att jag älskar maffia-stilen :huh:

Carls gäng är ju som zombies. Sitter och röker på och Grove street är på undergången. Han kan knappt tala.Hatar hiphop-stilen och kommer att slakta little

Jacob om det går. Om mina ord låter töntiga kan de mycket väl vara det, men det är exakt vad jag tycker. Förmodligen kom detta enorma hatet p.g.a. SA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste med den här diskussionen är att trailern inte ens innehåller någon drive by. Däremot en biljakt.
Det stämmer, men Kicken & Co överdriver. Av dom fem karaktärer som det länkades till, hade två med hiphop att göra. Dom tror att allt som har med ghetto (och gängkulturen i USA) att göra är hiphop. Det var inte särskilt mycket hiphop i SA, däremot var det mycket gatugäng m.m. Men enligt dessa människor är det samma som hiphop
Kan dom inte göra ett spel som handlar om lite Rock n Roll istället? ^_^
Vice City?
Vill se Italiensk maffia.
Italienska maffian är även mina favoriter, men dom om några har varit med mycket i GTA-spelen.
Du skrev även att första och sista delen i SA var om hiphop. Det var också copypaste.Nej, jag tänker inte att hiphop är negativt i helhet, men jag tänker negativt om R* ska blanda in så mycket hiphop som dom gjorde i SA (De gör dom troligen inte, men ändå), därför vi har redan sett det. Vi vill väl se ngt nytt.
Det är olika vad människor vill se. Jag tror R* har gjort det bra med Niko och allt, men det varierar från person från person vad man vill se. Jag tyckte mycket om Tommy Vercetti och hela storyn i Vice City. Det är vad jag vill ha, sedan vill någon annan ha något annat.Och snälla, använd iaf någon sorts stavningskontroll på dina texter.
:D
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...