Jump to content

Vet någon hur jag skickar ett email till Valve?


Rixxz
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo, det där låter ju jävligt likt mig. :wub:

Det jag menar är.... Att dagens spel är rip-offs av andra spel.

Så varför klaga över att Wii hade ett spel som var precis som HL2?

Det är ett klassiskt problem, nån kommer på en genial idé till ett spel, detta företag släpper spelet, alla älskar det och några månader senare släpps en kopia av spelet från ett annat företag..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det där låter ju jävligt likt mig. :wub:

Ungefär, fast med andra ord. Varför bryr du dig ens? Det är inte som att du kommer att få en fetisch belöning så att du kan köpa din jättehäftiga moped och må gott resten av livet, du får förmodligen inte ens ett svart.

Orka bry sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menar är.... Att dagens spel är rip-offs av andra spel.

Så varför klaga över att Wii hade ett spel som var precis som HL2?

Det är ett klassiskt problem, nån kommer på en genial idé till ett spel, detta företag släpper spelet, alla älskar det och några månader senare släpps en kopia av spelet från ett annat företag..

Det här företaget har rippat en shitload av modeller från hl2.

Hade det bara varit iden som var likadan hade jag inte brytt mig.

Förresten merkky: Jag hade inte tänkt mig att få någon belöning. Men jag tycker om Valve och vill inte att något annat företag ska sno pengar på deras arbete. Ifall du hade sett ett GTA-liknande spel med samma modeller och bilar som Vice city tror jag att du hade skickat ett email till Rockstar games om det.

Förstår ni nu hur jag menar?

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten merkky: Jag hade inte tänkt mig att få någon belöning. Men jag tycker om Valve och vill inte att något annat företag ska sno pengar på deras arbete. Ifall du hade sett ett GTA-liknande spel med samma modeller och bilar som Vice city tror jag att du hade skickat ett email till Rockstar games om det.

Förstår ni nu hur jag menar?

Nej det skulle jag inte... Varför skulle jag bry mig? Det finns alltid nåt miffo som bryr sig om sånt, och det betyder att andra inte behöver bry sig. Om så är fallet vet nog redan rockstar om det redan, och jag är inte så insatt att jag bryr mig om sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OJ så nu måste jag alltså maila blizzard om att Arena Net har snott en skill icon från WoW till GW?

jag gissar att du inte ens gick ut på hemsidan jag länkade till.

OCH SA JAG INTE ATT ALLA SKULLE SLUTA POSTA!? Sluta skriva nu! jag blir förbannad när alla ska dampa bara för att man skriver en sak som dom inte ens behöver bry sig ett skit om!

Tycker jag det är rätt att visa Valve detta tycker jag så! Ni behöver inte börja dampa på mig för det!

Och ZcruweN, det är en jävla skillnad på en ikon och en modell du.

SÅ HÅLL KÄFTEN FÖR HELVETE OCH LÅT DENNA TRÅD DÖ!

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag gissar att du inte ens gick ut på hemsidan jag länkade till.

OCH SA JAG INTE ATT ALLA SKULLE SLUTA POSTA!? Sluta skriva nu! jag blir förbannad när alla ska dampa bara för att man skriver en sak som dom inte ens behöver bry sig ett skit om!

SÅ HÅLL KÄFTEN FÖR HELVETE OCH LÅT DENNA TRÅD DÖ!

Alltså, egentligen sa du ju inte riktigt så. Du sa att det skulle dö, men det kan man ju tolka som något annat.

För det andra är detta ett diskussionsforum, där du gör ett ställningstagande. Sedan får du väl ta konsekvensererna av att det du försökte göra var bland det löjligaste jag någonsin har skådat på Internet. Jag trodde ärligt talat att människor som gör sånt här inte existerade.

Ungefär som att ringa in och kla...eller förresten, det du gjorde passar utmärkt som ett exempel.

Vad tycker ni andra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, egentligen sa du ju inte riktigt så. Du sa att det skulle dö, men det kan man ju tolka som något annat.

För det andra är detta ett diskussionsforum, där du gör ett ställningstagande. Sedan får du väl ta konsekvensererna av att det du försökte göra var bland det löjligaste jag någonsin har skådat på Internet. Jag trodde ärligt talat att människor som gör sånt här inte existerade.

Ungefär som att ringa in och kla...eller förresten, det du gjorde passar utmärkt som ett exempel.

Vad tycker ni andra?

Vad var det jag försökte göra? Jag ville ha reda på en email adress så att jag kunde meddela Valve om detta.

Om du tycker detta är löjligt så skiter jag i det. (Vad fan som nu skulle vara löjligt med det) Allt jag ville ha reda på var en email adress till dom. Jag försökte inte få med er i någon slags protestant grupp; som det låter som jag försökte göra på dig.

Jag har klarlagt varför jag skapade denna tråd nu, för att jag ville ha reda på en email adress till Valve.

Jag tänker skita i att skriva i denna tråd mer nu, och hoppas att ni följer i samma spår, och låta tråden dö. Den har plågats tillräckligt.

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...