Jump to content

WEBHALLEN?!?!


Alftakillen
 Share

Recommended Posts

Jag har köpt ett HL2 Holiday Collection 2006 från webhallen.

Och där stod det såhär.

Half Life j2 - Holiday Collection innehåller:

• Half Life 1

• Half Life2

• Half Life 2 Episode 1

• Counter Strike: Source

Och det kostade 149 kr.

Köpte spelet mest för att få CSS då.

Sen när jag har fått hem spelet så skapar jag dirr ett nytt acc på steam.

Sen så skriver ja in cd nyckeln och registerar spelet.

Men sen till min förvåning så fins det inget css i min lista... eller jo men det står att ja läre köpa det för att kunna köra det.

Lika stod det att man skulle få med Half Life 1... Source ja var det inte första.

Fast om man blädrar ner på sidan så står det HLS men ändå.

Blev lite besviken för nu kan ja ju inte direkt skicka tillbaka spelet för nyckeln är ju redan aktiverad.

Själv så tycker ja att dom har gjort ett misstag och inte jag.

Lika så har en kompis beställt GH3 till 360 men fick det till PS2... Wierd.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=65813

Sidan där jag köpte det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Webbhallen har varit bra, men nog inte det idag. Känns lite konstigt. Vissa har problem varje gång, andra inte haft det någon gång :mf_doof:

Jag skulle inte köpa därifrån, better safe than sorry.

Hörde när jag kollade upp dom en gång att dom hade blivit uppköpta av något verkligen uselt företag.

Som förstörde det hela då...

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

150 kr för det? ALDRIG!

Tänk före;

Source och half life 2 kostar bara ca 300kr.

Och Episode 1 går väll på ca 200kr?

Ditt fel som inte tänkt efter, men webbhallens problem med att inte ha skrivit rätt.

Tänka efter. Jag gjorde det lixom.

Jag tyckte att jag hade gjort en bra afär men ack.

Tänkte håna dom fa* skapen som köpte css för 200 ist för 150 + mer spel.

Vaför skulle ja tänka efter?

Köpte på rusta 5 spel för 99kr.

BF Vietnam REDOX, Moh Allied Assault , Moh Pacifick assault, BF1942, BF1942 Road To Rome.

Lådan heta EA Warfare collection

Så varför skulle dom inte kunna ha sådant bra pris.

Och alla dom dära spelen som ja rabla upp stiger upp till 400-500 kanske tsammans.

Redigerad av Alftakillen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänka efter. Jag gjorde det lixom.

Jag tyckte att jag hade gjort en bra afär men ack.

Tänkte håna dom fa* skapen som köpte css för 200 ist för 150 + mer spel så why should i think?

Köpte på rusta 5 spel för 99kr.

BF Vietnam, Moh, Moh Pacifick assault, BF1942, BF1942 Road To Rome.

Så varför skulle dom inte kunna ha sådant bra pris.

Och alla dom dära spelen som ja rabla upp stiger upp till 400-500 kanske tsammans.

Är du dum?

Tänk för i helvete efter om det är rimligt pris, Nej. 150kr är i pris med Counter-strike 1.

Och dem dära spelen du just rabblade upp är säkert 3-5 år gamla så dem inte går att köpa i typ Game.

Rusta har fått tag på dem billigt, Eller hur? Annars skulle dem ju inte sälja dem för 100kr?

Dem vill ju bara bli av med dem och dem går PLUS på det, Så du tjänade inprincip ingeting.

Titta på steam hur mycket Half-Life 2 kostar där, Jo. $19.45 Så .. nej..

http://www.steampowered.com/v/index.php

Half Life kostar "bara" $9.95.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du dum?

Tänk för i helvete efter om det är rimligt pris, Nej. 150kr är i pris med Counter-strike 1.

Och dem dära spelen du just rabblade upp är säkert 3-5 år gamla så dem inte går att köpa i typ Game.

Rusta har fått tag på dem billigt, Eller hur? Annars skulle dem ju inte sälja dem för 100kr?

Dem vill ju bara bli av med dem och dem går PLUS på det, Så du tjänade inprincip ingeting.

Titta på steam hur mycket Half-Life 2 kostar där, Jo. $19.45 Så .. nej..

http://www.steampowered.com/v/index.php

Half Life kostar "bara" $9.95.

Är gärna du som är dum i huvudet?

Man ska väl få det man beställer?

Står det att det ingår en sak i ett paket och till ett visst fel tänker man direkt att det stämmer. Man höjer inte direkt priset i huvudet för att man tycker att det är billigt, utan tänker "Gött, jävlar vilket kap!".

Visst, jävligt lågt pris och kan ha varit en anledning till att han beställde? Finns till exempel en spelklubb som jag köpte SWAT 4 och ett spel till, och betalade 1kr+frakt. Sedan behövde man inte beställa något mer spel efter det. Rimligt pris? No fucking way, bara SWAT gick väl på 200 eller något i affären då.

Redigerad av kling66
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken Webhallen snackar du om, den här i Stockholm eller den i Sundbyberg, jag har handlad totalsumma 12490 kr och har aldrig någonsin haft problem med dem produkter jag köpt från Webhallen (i stockholm)

Tänkte precis nämna det. Jag har total summa av 5000kr och aldrig haft problem, förutom att de är lite sega att skicka notiser om de har slut på lagret, men det kommer alltid inom 2 veckor om de har slut på lagret. Annars 1 - 2 dagar, beroende på tid man skickar efter produkten. Tycker de är klockrena.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...