Jump to content

Hur tror ni IV slutar?


Renard
 Share

Recommended Posts

Hur tror ni GTA IV kommer sluta? Vi vet ju inte så mycket om storyn än men fritt fram för spekulationer!

Jag tror att Nikkos kusin blir kidnappad av skurken i spelet (som är chef över stans största kriminella liga), man dödar skurken, befriar kusinen och tar över ligan. Bada bing! Man blir ekonomiskt oberoende tack vare payday systemet som vi stötte på i VCS. Varje dag trillar det in några miljoner på kontot. Fritt att spendera på diverse bilar, kläder och dyl efter storyn.

Det ska bli kul att återkomma till den här tråden när vi vet hur spelet slutade.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur tror ni GTA IV kommer sluta? Vi vet ju inte så mycket om storyn än men fritt fram för spekulationer!

Jag tror att Nikkos kusin blir kidnappad av skurken i spelet (som är chef över stans största kriminella liga), man dödar skurken, befriar kusinen och tar över ligan. Bada bing! Man blir ekonomiskt oberoende tack vare payday systemet som vi stötte på i VC. Varje dag trillar det in några miljoner på kontot. Fritt att spendera på diverse bilar, kläder och dyl efter storyn.

Det ska bli kul att återkomma till den här tråden när vi vet hur spelet slutade.

Stod ju klart och tydligt i några artiklar att GTA IVs handling inte skulle handla om att gå från noll till hundra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske att det inte går från mission till mission hela tiden och att det inte finns ett riktigt slut.

I t.ex SA så började man ju i Los Santos och jobbade sig uppåt hela tiden. Det kanske inte är så i IV...

Ahaja :rolleyes: Nä man kunde ju ha igång flera uppdrag samtidigt och sånt mys. Kommer nog bli väldigt intressant faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vore faktiskt ganska nytänkande om Niko dog. Inte det allra bästa då kanske.

Om Niko dog i slutet av storylinen, och sedan får man spela som antingen någon av dom förmodliga uppdragsgivarna eller hans kusin.

Men det är ju då också synd då man kan bli fäst vid Niko, och är van som i tidigare spel att det är självklart att man får spela som samma person hela tiden. Hoppas inte på att Niko dör. Men jag hoppas iaf på att Rockstar tänkte på det. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas på en standoff mellan Niko, CJ, Tommy Vercetti och GTA3 snubben (jag vägrar att kalla han claude).

Varför?

Det fins väl inget payday-system i VC? :wacko:

Allvarligt, VCS heter det!

Jaså inte? Man köper ju en massa företag som man får pengar från när man klarat deras uppdrag...

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är det ju. Har du inte spelat SA?

Jag menar att jag vill inte att det ska vara hans namn. Claude låter så töntigt (i mina öron)

CJ a cool gangsta busting caps with a 9

Tommy Vercetti a italian stud with no remorse

Niko a crazy russian with a softspot for human traffickin

Claude a geeky kid from Liberty city with a girlproblem (så tänker jag när jag hör deras namn)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...