Jump to content

Festivaler '08


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 604
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Precis! Så många bra band och allt fixerat. Åh, jag vill dra, jag måste dra. Måste ändå tänka över det så jag inte gör något förhastat.

Tänka över saker är överskattat. Jag har ingen skjuts och ingen att åka med, min syster ska försöka fixa ledigt så vi kan åka tillsammans. Annars kommer jag och hänger med dig och dina vänner, jag fixar brandsläckare. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänka över saker är överskattat. Jag har ingen skjuts och ingen att åka med, min syster ska försöka fixa ledigt så vi kan åka tillsammans. Annars kommer jag och hänger med dig och dina vänner, jag fixar brandsläckare. :>

Kom igen göre, göre då! Kom igen. Comån fegis.

Hehehe. Meh, åååh, bara jag får ihop pengarna lovar jag att komma. När är sista dagen att boka/köpa förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De höjer priset på tredagarsbiljetterna i slutet av april. Fast de lär ju inte sälja slut förrän i maj. Om ens då. Jag vet inte.

Åh, bra! Då har jag lång tid att få ihop pengar. Nu har jag pengar, men dessa går till annat, viktigare just nu. Bra!, då kan jag nästan säga att jag kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morrissey och Depeche Mode till Popadelica!

"Appropå ... "Popadelica, som i år genomförs för tredje året i Huskvarna Folkets Park den 3 Maj, utökar nu med tre större scener inomhus i samarbete med Elmia och Kinnarps Arena. Festivalen rymmer totalt 40 000 besökare.

Samtliga arenor är inomhus och finns inom fem minuters avstånd, festivalbuss ingår i biljettpriset.

Utöver de fyra scenerna i Folkets Park blir det nu även två scener på Elmia och en i Kinnarps Arena, som även har sittplatser.

Biljetter till Morrissey och Depeche Mode i Kinnarps Arena, kommer även säljas separat, biljetterna släpps imorgon onsdag.

Fler artister till festivalen presenteras inom kort. "

http://www.popadelica.se/?newsID=402&catID=35'

Ryktas om att The Killers kommer också.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ösigt värre. Är/var de kända nog att få spela på de större scenerna?

Tredje största. Lär ha varit bra drag! ;)

Emmaboda har haft släpp också. Maskinen, Gentle Touch och Kocky.

Och så Peace & Love:

Manu Chao (FR/ES)

The Hives

Jill Johnson

Crystal Castles (CA)

Jondo (DE)

De Lyckliga Kompisarna

Organismen

The Tallest Man On Earth

Hoffmaestro & Chraa

Supersci

Beirut ställer in sommarens Europaturné. Stackars tobbe. :>

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...