Jump to content

2½ män!


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Pfff, och du klagar på mina kommentarer. Ditt enda argument till att 2 and a Half Men skulle suga är att du är en liten kommunistfjortis i palestinasjal som inte gillar stora stygga USA, gulligt men rätt gay.

1. Jag är säkert äldre än dig.

2. Jag är inte kommunist.

3. Jag har inte palestinasjal

4. Må så vara att jag inte gillar USAs politik och världssyn men det är inte direkt så att 2 and a half men reflekterar de värderingarna. Även om det skulle utspela sig i Tjeckien skulle jag fortfarande tycka att humorn är torftig, upprepande och fabrikerad. Samma rutiner, karaktärerna utvecklas ALDRIG och ALLTID ALLTID ALLTID så får man en kaskad av skrattbox-skratt i ansiktet vid varenda replik. Nejdu. Inte jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Jag är säkert äldre än dig.

2. Jag är inte kommunist.

3. Jag har inte palestinasjal

4. Må så vara att jag inte gillar USAs politik och världssyn men det är inte direkt så att 2 and a half men reflekterar de värderingarna. Även om det skulle utspela sig i Tjeckien skulle jag fortfarande tycka att humorn är torftig, upprepande och fabrikerad. Samma rutiner, karaktärerna utvecklas ALDRIG och ALLTID ALLTID ALLTID så får man en kaskad av skrattbox-skratt i ansiktet vid varenda replik. Nejdu. Inte jag inte.

Haha, som att karaktärerna utvecklas i något sådant program... 2 and a Half Men är ju i alla fall inte genomsyrat med en massa stereotyper och sånt crap som däremot din favoritserie Vänner är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Serien är ganska bra, med det menar jag att det är roligt att se på TV då å då när man inte har något annat o göra, måste vara ganska tråkigt att se flera avsnitt på rad.

Högst 3 avsnitt på rad, 2 är OK.

Och Vänner ÄGER.

Redigerad av Remoob
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, som att karaktärerna utvecklas i något sådant program... 2 and a Half Men är ju i alla fall inte genomsyrat med en massa stereotyper och sånt crap som däremot din favoritserie Vänner är.

Vänner har gått i tio år, och haft plenty 'o karaktärsutcekling, för den delen. Hade det varit en serie fylld med 'crap och en massa stereotyper' hade den inte överlevt i tio säsonger.

OT: 2½ män är, i mitt tycke, väldigt överskattat. Visst, det är inte genomuselt, men det blir inte mer än ett/två skratt per program.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Serien är ganska bra, med det menar jag att det är roligt att se på TV då å då när man inte har något annat o göra, måste vara ganska tråkigt att se flera avsnitt på rad.

Högst 3 avsnitt på rad, 2 är OK.

Och Vänner ÄGER.

Själv kollade jag igenom alla fyra säsonger på några dagar. Nolifer. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, som att karaktärerna utvecklas i något sådant program... 2 and a Half Men är ju i alla fall inte genomsyrat med en massa stereotyper och sånt crap som däremot din favoritserie Vänner är.

Kan du sluta generalisera, din jäkla fjant? Jag gillar inga sit-coms men 2 and a Half Men är bland de värsta. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men en bunt med slynor är ni. Klagar på en serie med Charlie Sheen men inte en pretantiös bajsserie med Jennifucking Aniston.

Du är så verkligen jätteball. Charlie Sheen gillar inte sin mamma, hans brorsa flyttar in hos han småungen går runt och är allmänt töntig. Ja det går att göra högst 2 avsnitt på det viset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är så verkligen jätteball. Charlie Sheen gillar inte sin mamma, hans brorsa flyttar in hos han småungen går runt och är allmänt töntig. Ja det går att göra högst 2 avsnitt på det viset.

Det kommer från någon som heter MAFIA_KING och har en kyckling som avatar. Varför skulle jag lita på något som med stora odds kan vara sinnessjukt, förståndshandikappat och homosexuellt samtidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer från någon som heter MAFIA_KING och har en kyckling som avatar. Varför skulle jag lita på något som med stora odds kan vara sinnessjukt, förståndshandikappat och homosexuellt samtidigt?

Men snälla, varför slutar du inte bara? Eller är du en sån där rolig människa som tycker att världen skulle vara perfekt om alla var som dig, tyckte som dig och betedde sig som dig? Väx upp, alla har sin egna smak, sitt egna tycke, vi lever i ett fritt land förfan..

OT: Serien går att titta på, ensidigt i längden...

Och förresten I Need, känn dig reportad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla, varför slutar du inte bara? Eller är du en sån där rolig människa som tycker att världen skulle vara perfekt om alla var som dig, tyckte som dig och betedde sig som dig? Väx upp, alla har sin egna smak, sitt egna tycke, vi lever i ett fritt land förfan..

Nej, nej! Låt grabben hävda sig med barnsliga påhopp här på ett forum - annars får säkert hans lillebror eller någon ta den stora smällen. :lol:

Och nog är det allt något du behöver, I Need. Hjälp. Intensiv. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...