den0m Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Skulle inte RingRing-mongot vara med iår också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Hon hade skrivit det på sin lunarstorm i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 AHAHAHHAHAHAH. DARINS SYSSLING IS THE SHIT PÅ ATT SJUNGA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 (redigerad) AHAHAHHAHAHAH. DARINS SYSSLING IS THE SHIT PÅ ATT SJUNGA. Hahhahahha! ellerhur!! "jag skämde ut mig för hela svenska folket" well DOH!! no shit!! EDIT: SÅG NI PSYCHOPATEN?!! "har jag kommit vidare?" WTF vilken skum person! Redigerad 13 september, 2007 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 EDIT: SÅG NI PSYCHOPATEN?!! "har jag kommit vidare?" WTF vilken skum person! Blev lite småskraj när hon sa sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Hon hade skrivit det på sin lunarstorm i alla fall. Vad är hennes användarnamn där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Vad är hennes användarnamn där? Om du söker på Anna Nyblom på Youtube så ska du få fram en trance låt med henne så ska hennes lunarstorm stå där. HAr ja för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Om du söker på Anna Nyblom på Youtube så ska du få fram en trance låt med henne så ska hennes lunarstorm stå där. HAr ja för mig Sökte på Youtube men hittade det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Vad är hennes användarnamn där? anna_kluft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Några av mina stora favoriter fick åka idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Oj, jag har glömt bort att kolla på Idol! De roliga uttagningarna är över nu ändå, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Oj, jag har glömt bort att kolla på Idol! De roliga uttagningarna är över nu ändå, va? Ja, det är dom. Har gått 2 avsnitt av utgallringen av dom som gick vidare nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Hur går det för min onda tvilling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Hur går det för min onda tvilling? Ute för länge sen. Hjälpte inte att han såg ut som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Ute för länge sen. Hjälpte inte att han såg ut som dig. Men vafaaan. Han som var så snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Hur går det för hon som hade en keyboard med sig på första uttagningen? Hon var sju svinbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Hur går det för hon som hade en keyboard med sig på första uttagningen? Hon var sju svinbra. Hon åkte ut idag. FAN VAD SUR MAN VAR, att de bara inte kunde säga vem som åkte ut och vem som gick vidare. Fan vad jag hoppas på Andreas, han är lätt min favorit av killarna. Av tjejerna tycker jag mest om Anastasia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Hon åkte ut idag. FAN VAD SUR MAN VAR, att de bara inte kunde säga vem som åkte ut och vem som gick vidare. Fan vad jag hoppas på Andreas, han är lätt min favorit av killarna. Av tjejerna tycker jag mest om Anastasia. Kan bara instämma. Hoppas Andreas går vidare. ..Och Anastasia ska vinna allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Amanda Jensen, mums. Min favorit helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Om jag kollar på tv4.se/idol kan jag inte se videorna i Firefox men i IE går det bra. Har flashplayer och windows media player, och jag tror att det är det som behövs(?). Det lilla interfacet, eller vad man ska kalla det kommer fram när jag kollar i Firefox men inget händer och det går inte högerklicka i videorutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts