Jump to content

Idol 2007


Kebab
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Anna Nyblom, Ring-ring-tjejen, ska vara med i år igen! :lol:

Taget från hennes blogg på lunarstorm:

Imon är det dags!

Ja då va det dags igen.. Jag ska träffa idol juryn.. Ja hur det går får vi se men jag är tillbaka som en ny människa.. Nu ska jag säga vad jag ska sjunga så kan ni sluta fåra mig det.. Jag sjunger Ebba Grön - Die mauer. Ska försöka lagga ut den på min prylar så ni kan få lyssna på den. Men men orginalet då. Vill ni höra mig får ni kolla på idol i höst har ni inte läst tidningen igår så kommer mycket med mig vill jag lova er... Men jag skriver mer imon så får vi se men inget mer " Ska du söka till idol" Jag har sköt och jag åker inte vidare till en annan stad för att söka idol skulle inte tro det.. Men ha det gött som man säger om man är en go och glad göteborgare..

PUSS OCH KRAM: ANNA GRÖN

..och så här gick det för henne:

DET GICK ÅT HELVETE!

Jaha nu va det borta för detta året. Jag gick inte vidare till slutaudtion =( Men det va jag med på.. Om ni vill veta vad dom sa får ni se på tv för jag orkar inte att alla frågar mig om vad dom sa. Men jag hitta många nya skön vänner.. (L) härliga är ni.. Men men vi ses i idol 2008. Så här är det i slutet när jag kommer ut så gråter jag men det beror inte på att juryn sa något dumt utan det va för det va så jobbigt med alla kameror överallt och jag hade så stort tryck på mig och pressen att jag måste fixa detta. Det är jobbit i sig när det är en spciel kamera som är just på mig hela tiden och jag gråter för det blev lite för mycket för mig.. Så nu vet ni att det beror inte på att jag inte gick vidare.. Ni kommer fatta när det säns åp tv det är lite inväcklat jag vet det men när jag kommer på något bättre så säger jag det då...Jag är ju stark i mig själv det vet ni som såg mig förre året (nästa alla) att jag fixar det, men nu kom min ilska blev till tårar, så det va därför jag däcka dvs inte palla mer för det blev lite mycket idol med Anna i sååå jajja nu vet ni....

HA DET BÄST: ANNA PANNA

GRATTIS TILL ALLA SOM GICK VIDARE..½½!!!

Här är filmen, ifall ni av någon konstig anledning inte skulle veta vem hon är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...