Jump to content

Lägg upp dina egna låtar här!


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Tjena sökte efter en sån här tråd hittade ej en sån. Om nån hittar en sån här tråd så ber jag om ursäkt.

Ja som jag sa i en annan tråd att jag skulle lägga upp min egen musik som jag hadde gjort om jag hadde hittat mina skivor. Men här är en som jag gjorde idag hittade tyvärr inte mina skivor.

Säg vad ni tycker om denna låt program som jag använde heter Ejay Special Edition:

Come On!

Ska börja med en annan låt senare. Sat runt 1h med den där låten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena sökte efter en sån här tråd hittade ej en sån. Om nån hittar en sån här tråd så ber jag om ursäkt.

Ja som jag sa i en annan tråd att jag skulle lägga upp min egen musik som jag hadde gjort om jag hadde hittat mina skivor. Men här är en som jag gjorde idag hittade tyvärr inte mina skivor.

Säg vad ni tycker om denna låt program som jag använde heter Ejay Special Edition:

Come On!

Ska börja med en annan låt senare. Sat runt 1h med den där låten.

Känns som att man har hört den 1000 gånger med tanke på att det finns så få ljud i det pogramet och jag har aldrig hört nån som har gjort en bra låt i ejay, så jag tycker inte att den var nå bra.

Btw nästa gång så kan du göra den i en mp3 fil så blir det lite mindre >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som att man har hört den 1000 gånger med tanke på att det finns så få ljud i det pogramet och jag har aldrig hört nån som har gjort en bra låt i ejay, så jag tycker inte att den var nå bra.

Btw nästa gång så kan du göra den i en mp3 fil så blir det lite mindre >_<

Jo jag tänkte på att jag kunnde göra i mp3 fil. Jo jag tycker ochså att det är för få ljud. Enda musik programet jag har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får man Fl Studios Samplingar?

Alltså sekvenser. För man får väl inte så mycket med?

Och är FL Studio bra när det kommer till bas?

Det finns jävligt många samples i FL Studio som kommer med när man installerar det. Annars finns det gratis samples att ladda hem. FL Studio är rätt så bra när det gäller Trance. Men du kan självklart göra HipHop, Techno, Rock m.m låtar. Som sagt, vad jag vet så är Reason och FL Studio bäst just nu på marknaden.

EDIT: Jag använder själv FL Studio och jag har använt det i 1 månad nu ungefär. Håller just nu på att experimentera men jag har några låtar som jag jobbar på. När jag är färdig så kan jag ladda upp de här.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prison Break Theme (Remake)

Här kommer min första låt :shifty:. Detta är för tillfället en Demo version vilket betyder att låten inte är klar. Varför jag inte har gjort klart den är för att jag behöver era åsikter för att få låten att bli riktigt bra. Ni får gärna kritisera och säga vad ni tycker men om ni inte tycker om den här typen av musik genre eller är inte ett dugg intresserade av Prison Break så tycker jag inte att ni ska kritisera men ni får ändå självklart säga vad ni tycker. Hoppas ni gillar den :lol:

Ni får gärna kommentera snälla saker på YouTube men jag tar gärna emot kritiken här på forumet (w00t).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh yeah, snart får vi en ny sån här begåvning på forumet kanske? :(

http://www.youtube.com/watch?v=JGttxDgo6jc

Helt klart! :wacko:

DrStupid goes Basshunter

Extralåt följer med, vid namn Ostkaka utan ost. :)

(Alla med Last.fm. Scrobbla låtarna som fan nu!)

Edit: Uppdaterad länk med fulla versionen av ostkaka utan ost.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

No offense, men jag tycker du bara har kört låten genom ett eller två filter som ändrar ljudet. Ingen stor och interssant ändring. Tyckte den blev sämre än orginal versionen.

Den behöver toner, inte bara konstiga ljud. Den behöver fart, den behöver spänning. Något som gör den intressant.

Asså hur menar du?, att jag kört orginal låten genom filter eller själva låten?.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...