Jump to content

GTA IV försenat till 2008


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Då säger jag 8 mars bara för att klocka in min födelsedag. :ermm:

Vore underbart om det kom då.

jag har en jävla otur i turen! jag ska till Kina typ den 23e mars!! så hoppas de kommer innan dess.. ja ska vara där i 2 veckor så hoppas de inte kommer under dom veckorna.. för min skull :rolleyes: 'cause I don't care so much about ya'll when it comes to gta IV :shifty: or China for that matter :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VCS försenades med två veckor, LCS vet jag inte.

PSP-versionen försenades ju tre-fyra gånger, PS2 versionen minst lika många gånger. :P

Och jag som längtade så :). Hoppas att de gör spelet jävligt mycket bättre nu. Annars.....

Men när ska alla fatta att spelet inte har försenats på grund av att det ska göras bättre, utan på grund av ekonomiska orsaker. Man har alltså inte tillräckligt stark ekonomi för att hinna få spelet klart i tid. Fatta nån gång.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har väl inte sagt något om att dom har dålig ekonomi?

"the movement of Grand Theft Auto IV does not compromise Take-Two in any way. We are in sound financial condition and have a great product line up."

Tycker inte det låter så dåligt men.. Jag kasnke har fattat fel min engelska är inte den perfekta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har väl inte sagt något om att dom har dålig ekonomi?

"the movement of Grand Theft Auto IV does not compromise Take-Two in any way. We are in sound financial condition and have a great product line up."

Tycker inte det låter så dåligt men.. Jag kasnke har fattat fel min engelska är inte den perfekta.

Nej, inte min heller. Men det är iaf troligt att det är en av orsakerna till förseningen. Har nog läst det nånstans, troligvis här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har väl inte sagt något om att dom har dålig ekonomi?

"the movement of Grand Theft Auto IV does not compromise Take-Two in any way. We are in sound financial condition and have a great product line up."

Tycker inte det låter så dåligt men.. Jag kasnke har fattat fel min engelska är inte den perfekta.

Vilken artikel är det?

Dessutom har jag läst på flera ställen (ungefärligt) följande "Nu har Take-Twos ända "måste-ha", notisbart ekonomiskt givande (detta halvåret) spel blivit försenat pågrund av utvecklingssvårigheter" and so on... har för mig att det gällde någon engelsk spelsida.

Med typ en dag ^_^ Men..vi får väl se om det verkligen kommer ut då. Jag litar inte på Rockstar

En dag mer eller mindre, jag vann. :P:):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken artikel är det?

Dessutom har jag läst på flera ställen (ungefärligt) följande "Nu har Take-Twos ända "måste-ha", notisbart ekonomiskt givande (detta halvåret) spel blivit försenat pågrund av utvecklingssvårigheter" and so on... har för mig att det gällde någon engelsk spelsida.

En dag mer eller mindre, jag vann. :unsure:(w00t):lol:

Du har en vacker signatur...

Ok, då får jag en födelsedags present några dagar i förväg om detta stämmer. :lol: Och så kommer ingen i hela världen få fira mig. Iaf inte med min närvaro. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://rockstargames.com/ står ännu ingenting i news om detta. Varför? För att det är fake, möjligtvis - förhoppningsvis. Jag tänker inte tro det förns jag verkligen får det bekräftat. Fick det inte bekräftat efter dom släppte releasedatumet, och det verkar inte så stort om något nytt releasedatum heller, inte sätt det på någon annan sida. Har ni? Nope. Börjar starkt misstänka att det är en bögjävel som ligger bakom det här. Vet inte om man ska bli glad för att det kanske kommer i år iaf eller arg för att den jävla bögnissen har lurat en och fått en att börja tro saker. Hmpf.

Edit: Ok, på games "Grand Theft Auto: IV" står det Releasedate 2008. Men varför står det ingenting om framskjutningen i news? Sedan står jag fast vid mycket av ovanstående iaf.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...