Jump to content

Bild på din datorhörna!


Mark
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Har äntligen skaffat ett nytt tangentbord :D förra var från 1997 (har haft det i typ 6 år, tagit fram det då och då med tanke på att jag har förstört andra tangentbord....) Så nu är det mycket snyggare >_<

ajkgqvgawmsq.jpg

Hehe, skit i den gammla skärmen... ska snart bort... hoppas jag :cry:

Extremt fult tangentbord... ska du gå gaming ska du gå G15.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har äntligen skaffat ett nytt tangentbord :D förra var från 1997 (har haft det i typ 6 år, tagit fram det då och då med tanke på att jag har förstört andra tangentbord....) Så nu är det mycket snyggare >_<

Hehe, skit i den gammla skärmen... ska snart bort... hoppas jag :cry:

Köpte du det bara för att det lyser i femtioelva färger?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och ha den äckliga lilla skit skärmen störa allt??? tillåt mig skratta... Då skulle jag hellre använt mitt gamla än den skiten!

Det tangetbordet du har saknar ju skärm över huvud taget, varför inte bara säga att du inte hade råd med att köpa ett G15 i stället? >_<

Förresten, Alle, sen' när blev konstruktiv kritik ett utlåtande om att han gjort fel? Jag sa att tangentbordet var extremt fult vilket i så fall betyder att de som designat tangentbordet gjort fel, inte köparen. Hur pass bra det är kan jag inte utlåta mig om eftersom jag aldrig provat det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...