Jump to content

Mountain Dew!


HK_47
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo, man kan ju alltid maila och fråga vad minimumintaget skulle kosta, sen dela upp det på så många som är intresserade, men problemet ligger i hur man just skulle dela upp det mellan varandra.

Men i mailet de skrev om ca 2-3 kubikmeter pallar Vanilla Coke så menar de nog att det är det minsta de kan beställa hem.

Fan, lätt räknat är en kubikmeter kanske en 20-30 flak.

Tror inte de menar att det är minimunordern en person kan göra.

Men, jag är gärna på att beställa..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Då kan du åka och köpa upp ett lager sen beställer vi av dig? :)

Var faktiskt inne på ICA och handlade dill idag, gick jag förbi "amerikanska" hyllan och såg all dryck som fanns där, såg en massa Mountain Dew och frågade en tös som jobbade där om man kunde få köpa några plattor, och fick till svar att dom enbart får köpa 4 plattor åt gången och dom har redan sålt slut på två, är tydligen en bra efterfrågan på dom, Cherry Cola och Vanilla Coke var slut sedan länge och dom får bara leverans direkt från USA en gång i månaden.

Så jag fick inte köpa plattor direkt av dom men får väl såklart köpa burkar styckvis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag drog iväg ett mail till Grays för någon dag sen och undrade varför de inte hade Coca Cola Vanilla.

De sa att den endast säljs i Frankrike och UK.

Då skrev jag "Men eftersom Coca Cola från början är (och fortfarande?) Amerikanskt, kan ni väl köpa in det

från Frankrike eller UK ?"

Svar: "Vi gör vårt bästa, men de kräver alltid minsta ordervärde på 2-3 pallar (

kubikmeter, alltså)"

Quotar mig själv..

Jag ska göra alla er Vanilla Coke fantaster glada..

Fick ett nytt mail av Grays.se, visserligen 16 juli. (Kollar aldrig mailen)

Det stod ordagrant

"Hej Christian

Tack för ditt e-mail. Vi har precis lagt en beställning på Vanilla Coke. Finns hemma om ca 3 veckor.

Med vänliga hälsningar

Johan"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Quotar mig själv..

Jag ska göra alla er Vanilla Coke fantaster glada..

Fick ett nytt mail av Grays.se, visserligen 16 juli. (Kollar aldrig mailen)

Det stod ordagrant

"Hej Christian

Tack för ditt e-mail. Vi har precis lagt en beställning på Vanilla Coke. Finns hemma om ca 3 veckor.

Med vänliga hälsningar

Johan"

WHAT?!?!?!

TACK SÅ JÄVLA MYCKET!

Jag måste beställa måste beställa måste beställa åh vad jag har längtat efter denna dag.

Det är trots allt något med såna här grejor.

Vanilla coke, Mountain dew, White castle-burgare... Kultstatus i snabbmatskultur!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...