Jump to content

Dreamhack Summer 2007!


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 554
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu är jag hemma och ikopplad jag också. Sov 2 timmar i bilen och är faktiskt inte alls trött nu. Vet inte vad det beror på men jag ska i alla fall utnyttja det till min fördel. Lägger mig som vanligt ikväll så är dygnet tillbakavänt på en natt. Skitbra.

Ja, Winter är mycket roligare. Fler aktiviteter och bättre stämning. Enda fördelen med summer är vädret. I vilket fall så var det inte ett dåligt DH. Sista dagen kunde man varit utan men överlag är jag nöjd. Lider dock verkligen med städarna. Bara våran rad var helt sjukt äcklig. Särskilt P-C:s och Jackers cocktails. Usch.

Tack P-C:s mamma för skjutsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har PLANER på det, det beror på om jag har tid.

Men om jag kommer så kommer jag nog inte hitta på saker med er ändå :ermm:

Hah, så jävla typiskt, va? Alla 90:or/91:or/92:or som leker maffiakungar på nätet är livrädda för att visa bilder på sig själva eller åka på DH.. (Pico, någon?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah, så jävla typiskt, va? Alla 90:or/91:or/92:or som leker maffiakungar på nätet är livrädda för att visa bilder på sig själva eller åka på DH.. (Pico, någon?)
Jag HAR faktist postat bilder på mig :'(

Sedan är jag inte blyg, men jag har väl något handikapp som gör att jag inte vet hur man ska bete sig med nytt folk bland massa folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan är jag inte blyg, men jag har väl något handikapp som gör att jag inte vet hur man ska bete sig med nytt folk bland massa folk.

Blyghet är det du beskriver :)

Eller någon form av psykisk störning, men jag tror inte du har det :ermm:

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...