Lajnux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vill han det? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Fläta ihop dom Låter trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Låter trevligt Jaa, då kan ju inte den ena gå någonstans utan den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Ni verkar ju ha sjukt trevligt där borta i Jönköping och Stell verkar vara gladare än någonsin Redigerad 17 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Klad jag var klad hest. Jag pixelartade meatspin ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Det är ganska segt med gruppträff, bara så ni som begär dem hela tiden vet. Maimstrem: Fuck you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Köpte en till ministick nu Börjar typ bli beroende av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Det är ganska segt med gruppträff, bara så ni som begär dem hela tiden vet. Maimstrem: Fuck you. Men tänk på oss stackare som sitter och wankar till bilderna här hemma då! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Klad jag var klad hest. Jag pixelartade meatspin ju! Haha Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Haha Bild? Kom hit och titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Fan vad sjukt oförberett Tetristävlingen var vid Nordicgames.. Fick vara först av alla spelare, gick väll sådär. Fast mitt Hiscore sparades nog inte, får gå dit senare och ta en revansch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Haha, börjar bli trött och flummet kommer fram. Låg i Telia- montern ett tag och kom fram till nåt nytt med evolution och supernovor, som jag inte minns. Sedan en helt ny sport! Shit, jag lovar att jag inte rökt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Haha, börjar bli trött och flummet kommer fram. Låg i Telia- montern ett tag och kom fram till nåt nytt med evolution och supernovor, som jag inte minns. Sedan en helt ny sport! Shit, jag lovar att jag inte rökt på. Vad fan var det i den där sandwichen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Sitter fan och gör trumkomp i Guitar Pro... Jag har tråkigt D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Gick förbi GTAsajten raden, men hittade ingen härifrån! =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Gick förbi GTAsajten raden, men hittade ingen härifrån! =( D16, raden med ansiktet ifrån scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Haha, var med dumbom vid tetrisen, skönaste när han typ tryckte på en knapp så stängdes allt ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Fan vad sjukt oförberett Tetristävlingen var vid Nordicgames.. Fick vara först av alla spelare, gick väll sådär. Fast mitt Hiscore sparades nog inte, får gå dit senare och ta en revansch. Lol we saw u u where noobiecake Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Fan vad sjukt oförberett Tetristävlingen var vid Nordicgames.. Fick vara först av alla spelare, gick väll sådär. Fast mitt Hiscore sparades nog inte, får gå dit senare och ta en revansch. Wtf. Vi var där också. Verkade vara typ max 3 som deltog i tävlingen, noobs allihopa. Nordicsnubbarna kunde väl förfan har testat spelet INNAN dom drog igång tävlingen.. -.- sux, nu måste man vänta ett halvår.. Redigerad 17 juni, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Gick dit, såg en sekund, gick därifrån. Gick till eldshowen, såg inte ett skit. Gick på dass, sen gick jag tillbaks och satte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts