Jump to content

Gta 4 demo


DeM57
 Share

Recommended Posts

Sluta nu.

Har jag sagt att det är så, så är det så.

Nej. Bara för att du säger det betyder det inte att det är bra på något sätt.

Om någon döper min brödrost till Grand Theft Auto IV, kan jag göra en tråd om den också då? Vi kan göra trådar om vilken skit som helst bara vi döper det till Grand Theft Auto IV? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej. Bara för att du säger det betyder det inte att det är bra på något sätt.

Om någon döper min brödrost till Grand Theft Auto IV, kan jag göra en tråd om den också då? Vi kan göra trådar om vilken skit som helst bara vi döper det till Grand Theft Auto IV? :)

Nä, jag har inte sagt att det är bra på något sätt.

Nä, din brödrost är inte relevant till IV.

Jo, ett demo som ska handla om IV är relevant, även om det så är, "så jävla dåligt". Vill någon diskutera så låt dem göra det.

Så jo, säger jag att det är så. Så är det så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, jag har inte sagt att det är bra på något sätt.

Nä, din brödrost är inte relevant till IV.

Jo, ett demo som ska handla om IV är relevant, även om det så är, "så jävla dåligt". Vill någon diskutera så låt dem göra det.

Så jo, säger jag att det är så. Så är det så.

Det är fortfarande inte ett IV demo, det är ett amatörspel gjort i GameMaker, oavsett vad man kallar det. Få ur huvudet ur röven och lås tråden nu, eller flytta den till allmänt-spel, för det här är inte Grand Theft Auto IV relaterat, oavsett namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet kan inte klassas som ett demo till GTA IV, då spelskaparen antagligen inte har någon kontakt alls med R* som dessutom inte står för distributionen av spelet. Titeln GTA, Grand Theft Auto, är ju dessutom skyddat under lag så egentligen borde spelet titel inte få inehålla någonting med "GTA IV" i, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fortfarande inte ett IV demo, det är ett amatörspel gjort i GameMaker, oavsett vad man kallar det. Få ur huvudet ur röven och lås tråden nu, eller flytta den till allmänt-spel, för det här är inte Grand Theft Auto IV relaterat, oavsett namn.

Eller så ignorerar du tråden, eller så väljer du att fortsätta tjata om samma sak återigen och får själv stå för konsekvenserna.

Håller delvis med Johnny här. Finns egentligen ingen som helst anledning att ha en tråd och diskutera ett rätt idiotiskt spel. Men samtidigt så kan man ju fortfarande diskutera om idioten som lagt ner tid på detta. Kan ju leda till en rätt stor gnutta humor om det vill sig väl.

Huvudet på spiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet kan inte klassas som ett demo till GTA IV, då spelskaparen antagligen inte har någon kontakt alls med R* som dessutom inte står för distributionen av spelet. Titeln GTA, Grand Theft Auto, är ju dessutom skyddat under lag så egentligen borde spelet titel inte få inehålla någonting med "GTA IV" i, eller?

Det gäller bara om han tar betalt för demot. Det är fritt fram att kalla sina saker GTA så länge det är gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så ignorerar du tråden, eller så väljer du att fortsätta tjata om samma sak återigen och får själv stå för konsekvenserna.

Huvudet på spiken.

Det här är ett forum tillägnat just Grand Theft Auto IV och inget annat, ändå får den här tråden vara kvar? :ph34r:

Vad gör den här tråden så jävla speciell att den kan gå emot forumets uppbyggnad?

Jag säger det en gång till eftersom du uppenbarligen är seg i skallen:

Det är inte Grand Theft Auto, oavsett vad människan kallar det. Det finns fler som inser det, varför kan inte du det?

Hoppas en admin med lite vett i skallen upptäcker den här tråden snart, så att den kan flyttas, vilket skulle vara fallet med vilken annan tråd som helst som är off topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är ett forum tillägnat just Grand Theft Auto IV och inget annat, ändå får den här tråden vara kvar? :huh:

Vad gör den här tråden så jävla speciell att den kan gå emot forumets uppbyggnad?

Jag säger det en gång till eftersom du uppenbarligen är seg i skallen:

Det är inte Grand Theft Auto, oavsett vad människan kallar det. Det finns fler som inser det, varför kan inte du det?

Hoppas en admin med lite vett i skallen upptäcker den här tråden snart, så att den kan flyttas, vilket skulle vara fallet med vilken annan tråd som helst som är off topic.

Fyfan, kan du inte bara ta och hålla käft istället för att tjata emot hela tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är ett forum tillägnat just Grand Theft Auto IV och inget annat, ändå får den här tråden vara kvar? :huh:

Vad gör den här tråden så jävla speciell att den kan gå emot forumets uppbyggnad?

Jag säger det en gång till eftersom du uppenbarligen är seg i skallen:

Det är inte Grand Theft Auto, oavsett vad människan kallar det. Det finns fler som inser det, varför kan inte du det?

Hoppas en admin med lite vett i skallen upptäcker den här tråden snart, så att den kan flyttas, vilket skulle vara fallet med vilken annan tråd som helst som är off topic.

1. Ignorera tråden.

2. Fortsätt gå offtopic trots tillsägelse och jag ska med nöje varna dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Ignorera tråden.

2. Fortsätt gå offtopic trots tillsägelse och jag ska med nöje varna dig.

Så reglerna gäller bara när du känner för det? Och en varning? För vad, off-topic prat? Hela tråden är off-topic!

Det här har ingenting med Grand Theft Auto IV att göra!

"Ignorera tråden"? Visst, ignorera alla jävla off-topic trådar, det är rätt inställning.

Om du har makt att komma med hot mot mig ska du fan se till att reglerna följs också, och att rätt trådar är i rätt forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så reglerna gäller bara när du känner för det? Och en varning? För vad, off-topic prat? Hela tråden är off-topic!

Det här har ingenting med Grand Theft Auto IV att göra!

"Ignorera tråden"? Visst, ignorera alla jävla off-topic trådar, det är rätt inställning.

Om du har makt att komma med hot mot mig ska du fan se till att reglerna följs också, och att rätt trådar är i rätt forum.

Admins har väl rätt att "ändra" reglerna från fall till fall. Om han säger så är det så, bråka inte med en admin!

OT: Någon som vet om den kommer komma ut någon gång och hur lång han har kommigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så reglerna gäller bara när du känner för det? Och en varning? För vad, off-topic prat? Hela tråden är off-topic!

Det här har ingenting med Grand Theft Auto IV att göra!

"Ignorera tråden"? Visst, ignorera alla jävla off-topic trådar, det är rätt inställning.

Om du har makt att komma med hot mot mig ska du fan se till att reglerna följs också, och att rätt trådar är i rätt forum.

Du som tror att du vet allt borde väl känna till regel §1.6?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...