Jump to content

Gta 4 demo


DeM57
 Share

Recommended Posts

Så reglerna gäller bara när du känner för det? Och en varning? För vad, off-topic prat? Hela tråden är off-topic!

Det här har ingenting med Grand Theft Auto IV att göra!

"Ignorera tråden"? Visst, ignorera alla jävla off-topic trådar, det är rätt inställning.

Om du har makt att komma med hot mot mig ska du fan se till att reglerna följs också, och att rätt trådar är i rätt forum.

Konstigt att det blir off-topic när du ska hålla på och älta detta hela tiden.

Jo, det har med GTAIV att göra, det är fortfarande ett wannabe demo som folk faktiskt vill kunna diskutera, låt dem då göra det utan att du ska förstöra för de.

R2D2 har helt rätt för sig, men du verkar inte så påläst så jag påminner dig.

§1.6 - Respektera och följ administratörernas/moderatorernas beslut.

Fortsatt diskussion om detta tar du via PM med mig nu, för vi ska låta tråden leva utan en massa off-topic.

Väljer du nu att fortsätta älta detta i tråden så kommer varningen flygandes rakt in i ditt lilla arkiv.

Fortsatt trevlig helg önskar Nord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När kommer demot? Står väl på sidan att det skulle kommit i mars? :)

Antagligen såg grabben en diskussion liknande den här och gav upp idéen. But no tears shall be shed härifrån iallafall. Tyckte att hela idén sög hårdare än dammsugaren i träslöjden när den väl fastnat runt ens öra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen GÅR det faktiskt att modda GameMaker så att man kan använda mer avancerade motorer som klarar 3D grafik. Men det är fortfarande bara ett wannabe demo. Tror ju inte att han lär ha tillgång till story eller något sånt för att kunna göra ett demo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur i helv**e kan han kalla det för ett gta IV demo? vafan skulle han stå breve mig skulle jag sparka ur hans knäskål, knäa i magen och sedan dunka på 2-3 slag i ryggen, för att slutligen riva upp han i håret så ja ser honom i ögonen och då safta på en rejäl dunk i nyllet... >_< de e ju precis som om jag skulle sätta mig och rita en bild som har inspiration från picasso, och sen skriva "PICASSO" på den. och kalla den för en ny picasso målning.. vafan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur i helv**e kan han kalla det för ett gta IV demo? vafan skulle han stå breve mig skulle jag sparka ur hans knäskål, knäa i magen och sedan dunka på 2-3 slag i ryggen, för att slutligen riva upp han i håret så ja ser honom i ögonen och då safta på en rejäl dunk i nyllet... -_- de e ju precis som om jag skulle sätta mig och rita en bild som har inspiration från picasso, och sen skriva "PICASSO" på den. och kalla den för en ny picasso målning.. vafan

Ojj, nu var du tuff.

Låt grabben hålla på med hans inspirerade "demo" utav spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Räcker det ej att JohnnyH87 sat och hållde på. Börja ej du ochså nu.

Satt.

Höll.

Också.

1. har jag ens sagt nåt till den "grabben"?? nej . pucko, 2. stör det dig att ja e tuff? idiot

Något.

Jag.

Är.

Barnungar, sluta gnälla och lär er stava.

Ingen är perfekt, men man behöver ju inte överdriva.

Dags för ett rättstavningsprov innan tillträde till GTAIV forumet kanske?..

Nej, för mycket offtopic nu. Lås på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...