Jump to content

Kommer inte in i forumet!


Vice.
 Share

Recommended Posts

I mellanåt kommer den här texten upp: This is the placeholder for domain web4. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file.

This page has been automatically generated by Plesk. allternativt en "404" sida!? Någon annan med samma problem?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I mellanåt kommer den här texten upp: This is the placeholder for domain web4. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file.

This page has been automatically generated by Plesk. allternativt en "404" sida!? Någon annan med samma problem?!

Ja, det händer ibland, inte ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får upp den ungefär var 3:e tråd jag klickar på. Då får jag stänga/gå till en annan sida och hålla mig borta från gtasajten i c:a 10 minnan jag kan gå tillbaka. Och Gtasajten är den ända sidan detta uppstår på. Och det började efter gårdagens krash!

Jag kan ju inte ens post för klickar jag på "Add reply" kommer den j*vla sidan upp!!! Detta är tredje gången jag försöker posta! Får se om det funkar nu!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...