Jump to content

Gtasajten stunting leauge FINAL


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Its here!! Finalen mellan Qouad och Kebab och någon av dom ska vinna en weekend på en lyxkryssare till Gtastunting och en kaka :ermm:

Eran utmaning: Utför den bästa combon med faggio innehållande 3 akter, tex. Bump2grind2stoppie eller Stoppie2grind2grab eller något sådant, ni har fram tills Torsdag kväll 18.oo på er.

Lycka till!

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh herrejävlar! Har nästan aldrig använt faggion, så det här ska bli intressant. :rolleyes:

Tyvärr måste jag be om uppskjuten deadline, gärna till söndagen. Just nu i början av veckan har jag mycket skolarbete, bland annat sista provet på matte A (vilket jag måste få MVG på om jag ska få det på hela kursen). Vad sägs? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh herrejävlar! Har nästan aldrig använt faggion, så det här ska bli intressant. :rolleyes:

Tyvärr måste jag be om uppskjuten deadline, gärna till söndagen. Just nu i början av veckan har jag mycket skolarbete, bland annat sista provet på matte A (vilket jag måste få MVG på om jag ska få det på hela kursen). Vad sägs? :)

Jag tar gärna lite extra tid, ska ha en bok utläst till på torsdag (som jag, dum som jag är) inte ens börjat läsa. Söndag låter bra, har aldrig stuntat med faggio heller xD blir spännande :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad tråkigt det här blev. :P

Jag skulle gärna se en ny final, och denna ska glömmas bort helt och hållet. Med andra ord, skulle Qouad vinna den nya finalen så vill jag inte se nåt snack som "Grattis, synd att du inte vann den riktiga finalen.. :D "

Det här är nämligen inte en riktig final enligt mig. Vafasen, gtasajtens första och kanske enda stuntingliga borde få ett mer värdigt slut.

Så, vad säger ni? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...