Jump to content

Undersökning: GTASajten stuntingleague


Mathias
 Share

Recommended Posts

Alltså va fan, det här blir mer och mer det största misslyckande jag sett? Varför i helvete ändrar ni reglerna helt plötsligt? Jag visste att en i min grupp inte skulle skicka in något stunt, därför fanns det ju ingen anledning för mig att jag göra något bättre.

Allvarligt, det här är den sämsta tävling jag någonsin sett arrangerats på ett forum. Jag trodde iaf att du, Qouad, hade lite vett i skalllen. Men nu verkar det som att du hellre tar dig själv så långt i turneringen som möjligt istället för att få en bra och rolig turnering.

Aja, jag skiter i det här nu. Lycka till ni som "råkar" hamna i semifinal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså va fan, det här blir mer och mer det största misslyckande jag sett? Varför i helvete ändrar ni reglerna helt plötsligt? Jag visste att en i min grupp inte skulle skicka in något stunt, därför fanns det ju ingen anledning för mig att jag göra något bättre.

Allvarligt, det här är den sämsta tävling jag någonsin sett arrangerats på ett forum. Jag trodde iaf att du, Qouad, hade lite vett i skalllen. Men nu verkar det som att du hellre tar dig själv så långt i turneringen som möjligt istället för att få en bra och rolig turnering.

Aja, jag skiter i det här nu. Lycka till ni som "råkar" hamna i semifinal.

Nu hänger jag inte med :teehee:

Jag gjorde ju den här tråden precis så som DU gav förslag på att vi kunde lösa situationen.

Jag har vett i skallen, mer än du tror. Hade du följt tråden som vi andra hade du sett vart det var påväg. Att sen klaga på att det är det sämsta du sett arrangerats? Snälla, det var menat som en kul grej från början, och vi gjorde det bästa av situationen. Ingen annan klagar, utan gillar läget. Vi är på ett forum som inte är inriktat på stunting, nu såg vi att det inte funkar på det här forumet. Istället blev det en mini-variant.

Sluta gnälla nu för fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså va fan, det här blir mer och mer det största misslyckande jag sett? Varför i helvete ändrar ni reglerna helt plötsligt? Jag visste att en i min grupp inte skulle skicka in något stunt, därför fanns det ju ingen anledning för mig att jag göra något bättre.

Kan inte annat än instämma. Jag trodde också att jag och chilli_13 skulle gå vidare då vi bara var två i våran grupp (eftersom att en hade lämnat återbud). Men endast någon/några dagar innan det skulle vara inne så ändrades reglerna och jag hade helt enkelt inte tid att göra ett bra stunt då studierna måste komma först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade du följt tråden som vi andra hade du sett vart det var påväg.

Enligt mig är tråden ganska luddig. Precis som de flesta stuntingrelaterade projekttrådar, även min. Rätt dålig kommunikation som en grupp (vet inte om ni snackar på MSN).

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Enligt mig är tråden ganska luddig. Precis som de flesta stuntingrelaterade projekttrådar, även min. Rätt dålig kommunikation som en grupp (vet inte om ni snackar på MSN).

Nej det gör vi inte, du kan dock ha rätt i att den kanske är lite luddig.

---

@tackle:

Att dock beskylla mig för att göra det enklare för mig att gå så långt som möjligt? Ska du säga som skickar in ett "stunt" som du vet inte skulle kunna vinna röster i en omröstning, bara för att gå vidare till nästa steg.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry, var trött och överreagerade nog aningen. Självklart förstår jag att du inte hade någon "plan" med att ändra upplägget. Jag tycker dock att det är väldigt konstigt att ni ändrar det helt plötsligt och vad menar du med att jag gav det förslaget? Mitt förslag var att vi skulle följa upplägget för första omgången. Därfefter skulle alla som gå vidare mötas i en gemensam match och efter omröstning skulle vi få kvar 4 till semifinal. På det sättet skulle det vara mycket rättvisare, då alla visste att de skulle behöva göra ett bra stunt för att gå vidare. Varför skulle jag lägga tid på att göra ett bra stunt, när det enda som från början krävdes var att jag skickade in vad som helst?

Men nu har ni redan gjort ett beslut och det är väl lika bra att fortsätta. Att ändra om skulle vara mer rättvisst i min mening, men det skulle också vara väldigt struligt att göra en till ändring. Kör på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...