ssfh Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Äntligen har dom släppt screens på det nya postal PDF Dokument här> http://gopostal.com/postal2/postal.pdf --- Och för dom som inte orkar det: http://img187.imageshack.us/img187/7217/55481931wb5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Oh. Ser sourcigt ut. Längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Det ÄR Source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Det ÄR Source. Trevligt, trevligt. Det kan betyda att det kommer finnas tillgängligt på steam också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Trevligt, trevligt. Det kan betyda att det kommer finnas tillgängligt på steam också. Det skulle både vara bra och dåligt, eftersom då kan man köpa det därifrån istället för att beställa från usa, eftersom det knappast kommer säljas i sverige, då dom inte ens för sälja postal 2 Edit; Alla vet ju hur valve är, och hur steam kronglar, det är det enda dåliga Redigerad 2 maj, 2007 av ssfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Det skulle både vara bra och dåligt, eftersom då kan man köpa det därifrån istället för att beställa från usa, eftersom det knappast kommer säljas i sverige, då dom inte ens för sälja postal 2 Precis min mening. Då blir det lättare att få tag på det. Lagligt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Om det kommer via Steam vet jag inte, men man kommer kunna ladda ner det via GoPostal.com. Spelet släpps även till XBox360, om ni inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Edit; Alla vet ju hur valve är, och hur steam kronglar, det är det enda dåliga Kan du berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Om det kommer via Steam vet jag inte, men man kommer kunna ladda ner det via GoPostal.com. Spelet släpps även till XBox360, om ni inte visste det. Japp, det visste jag. Men jag tar det hellre på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Japp, det visste jag. Men jag tar det hellre på PC. Samma här ,men jag köper 360 versionen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Effin SWEET. Hoppas bara det blir bättre än Postal 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Vad kommer man kunna göra på detta?. Skulle ej förvåna mig om det blir samma skit som Postal 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Vad kommer man kunna göra på detta?. Skulle ej förvåna mig om det blir samma skit som Postal 2 Vad tror du själv att man gör på ett Postal-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Vad kommer man kunna göra på detta?. Skulle ej förvåna mig om det blir samma skit som Postal 2 Man kommer kunna ta en sax och klippa sönder tjejers kläder och sen våldta dem, lr så kan man klippa sönder skinnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Man kommer kunna ta en sax och klippa sönder tjejers kläder och sen våldta dem, lr så kan man klippa sönder skinnet Om du inte skämtade där är du så fel ute att det är patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 3 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Om du inte skämtade där är du så fel ute att det är patetiskt. Det är faktiskt sant att man kommer kunna våldta tjejer Det med att klippa sönder doms kläder vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Det är faktiskt sant att man kommer kunna våldta tjejer Det med att klippa sönder doms kläder vet jag inte. Nej, det är det inte. Inga barn, inga våldtäckter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Om du inte skämtade där är du så fel ute att det är patetiskt. Nee jag skämtade bara Det är faktiskt sant att man kommer kunna våldta tjejer Det med att klippa sönder doms kläder vet jag inte. Seriöst? Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Hans källa? En ledtråd: han sitter på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Vad i hela? Våldtagningar nu också? Nä, då tror jag nästan att dom inte ska få mina pengar. Ungefär som att ha barn i GTA4. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts