Jump to content

Official PlayStation Magazine UK


LunCh
 Share

Recommended Posts

Hahahahaha.

Om Massive multiplayer online spel..

"That was nonsense. The reason why it's nonsense is I don't find those massive multiplayer games very immersive. It's like.. "I'm an elf!" "No, you're not, you're a kid from Kent, I can tell that in five seconds". It's like going to a costume party."

:rolleyes:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man såg en bild med Nico, sen fanns det några texter och pilar där bak. En pil pekade på brandstegarna sen stog det "Do you really think that Rockstar would make these if you couldn´t use them? ; )"

Jag tror han såg det, men menade att man ändå inte kunde vara helt säker på att man kunde använda dem. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.jdrshq.com/opmuk/10.gif

Mitten Första frågan lyder.

OPM: How has the team found Cross-Developing for PS3 and Xbox.

DH: i´ts a challenge.

Låter inte som dom tänker göra nån portering från Xbox 360 till PS3 när han svarar så.

Verkar mer som om dom försöker pilla ut så mycket prestanda dom kan i respektive maskin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS3 versionen lär varken bättre eller snyggare än 360 versionen.

Har jag sagt det?

Jag skrev att jag måste ha PS3 eftersom jag läst alla dom artiklarna och längtar ännu mer. Och eftersom jag alltid tyckt om Playstation mest som konsol så vill jag ha PS3

Det jag blev lite sugen på var när det stog om brandstegarna. Något som jag har varit sugen på att få klättra i sen GTA2 :( Får hoppas R* gör så man kan klättra i dom..

Visst det låter som en lite löjlig sak kasnke men ja :(

Det fanns brandstegar i SA också

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...